Okay, eftersom den anden tagline nok gør det lidt for nemt at gætte, får I først et lille hint: det er ikke en engelsksproget film, og den er fra et europæisk land. Bare sig til hvis det ikke er hjælp nok for nu.
EDIT: I får lige lidt mere hjælp: en af hovedrolleindehaverne taler ikke det pågældende sprog men lærte alle sine replikker og blev derfor ikke dubbet.
Det er ikke længe siden jeg har været inde og læse om den (lige inden jeg genså den for nogle uger siden), og der læste jeg det med Ron Perlman :D Det er nu en rigtig god film, og ja, kender man den så var tagline nr. 2 nok meget nem :)
Ny tagline:
Impenetrable. Invincible. In Trouble.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#175: Ja, jeg synes, at den er et mesterværk. Jeunet & Caros bedste film sammen - og formentlig også hver for sig (hvor meget jeg end holder af Jeunets film, så har denne en særlig plads i mit hjerte).
Nå, men din tagline har efterladt mig på herrens mark. Kunne man monstro få en ekstra?
#171 wimmie 16 år siden
#172 Highland Park 16 år siden
det er ikke en engelsksproget film, og den er fra et europæisk land.
Bare sig til hvis det ikke er hjælp nok for nu.
EDIT: I får lige lidt mere hjælp:
en af hovedrolleindehaverne taler ikke det pågældende sprog men lærte alle sine replikker og blev derfor ikke dubbet.
#173 wimmie 16 år siden
Synes jeg har læst noget om at Ron Perlman egl. ikke snakkede fransk, men at han skulle være lidt af et geni til at lære sprog :)
#174 Highland Park 16 år siden
Den anden tagline er forresten:
Some people follow their dreams. Others steal them.
#175 wimmie 16 år siden
Det er nu en rigtig god film, og ja, kender man den så var tagline nr. 2 nok meget nem :)
Ny tagline:
Impenetrable. Invincible. In Trouble.
#176 Steffan Rasmussen 16 år siden
Teeth?
#177 wimmie 16 år siden
Men nej - langt fra de baner....
#178 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#179 wimmie 16 år siden
#180 Highland Park 16 år siden
Nå, men din tagline har efterladt mig på herrens mark. Kunne man monstro få en ekstra?