Instruktøren har blandt andet instrueret et afsnit af Miami Vice og Remington Steele og ikke mindst 3 afsnit af Fame ..
Derudover har han instrueret Eddie Murphy i en film, der med den oprindelige titel leder tankerne hen på et overvurderet transport-system, mens det danske navn på filmen mere prøver at minde os alle sammen om, at Eddie Murphy var vældig populær i 80'erne ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#51 HonoDelLoce 17 år siden
#52 HonoDelLoce 16 år siden
Okay, her kommer et lille hint (omend det måske er et lidt tricky et ;) )
Optage-lokationen blev ændret på grund af religiøse "problemer" :D
#53 Steffan Rasmussen 16 år siden
#54 HonoDelLoce 16 år siden
En af hovedpersonerne har også en rimeligt fremtrædende rolle i en agent-trilogi :)
#55 Åkepool 16 år siden
#56 HonoDelLoce 16 år siden
Instruktøren har blandt andet instrueret et afsnit af Miami Vice og Remington Steele og ikke mindst 3 afsnit af Fame ..
Derudover har han instrueret Eddie Murphy i en film, der med den oprindelige titel leder tankerne hen på et overvurderet transport-system, mens det danske navn på filmen mere prøver at minde os alle sammen om, at Eddie Murphy var vældig populær i 80'erne ;)
#57 Åkepool 16 år siden
Men jeg smider lige et bud på "The Good shepard"?
Du kan vel fornemme ,at jeg mener du hentyder til Matt Damon længere oppe :)
#58 HonoDelLoce 16 år siden
Men ikke på filmen, som tag-linen kom fra :)
Og jeg kan i øvrigt godt afsløre, at jeg ikke tænker på Matt Damon.. Men han kender helt sikkert til personen, som jeg mener ;)
#59 Steffan Rasmussen 16 år siden
#60 HonoDelLoce 16 år siden
Jeg kan da hjælpe lidt mere med at sige, at hovedpersonen, som har en fremtrædende rolle i en agent-trilogi, er en kvinde :)