Gravatar

#691 RFriis 16 år siden

Nope, den fandt jeg skam yderst underholdende. :)
Gravatar

#692 Steffan Rasmussen 16 år siden

Hmmm ... mener at kunne huske, at datteren siger det på et tidspunkt i Mamma Mia! så det er mit (andet) bud.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#693 RFriis 16 år siden

Heller ikke. Men det mindede mig da om, at der trods alt findes større stinkere, end den film jeg er ude efter...
Gravatar

#694 Steffan Rasmussen 16 år siden

Kunne ikke være mere enig.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#695 RFriis 16 år siden

Love blows
Gravatar

#696 Steffan Rasmussen 16 år siden

Good Luck, Chuck?

Hvis det er den, så har du godt nok ret i, at det er en stinker af rang.
Gravatar

#697 RFriis 16 år siden

Det er heller ikke den, selvom jeg kan se, at den bl.a. har følgende tagline: Sometimes love blows. ;)
Gravatar

#698 Steffan Rasmussen 16 år siden

kunne heller ikke helt få den til at passe med den første, men synes nok jeg havde set noget der lignede den anden tagline til filmen. Og så passede det jo med en af de ringeste film.
Gravatar

#699 RFriis 16 år siden

He waited all his life to get married. Too bad he didn't wait another week.
Gravatar

#700 rockysds 16 år siden

The Heartbreak Kid?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: