Gravatar

#141 jessup 19 år siden

Det er samme "slags" film som - Terms of endearment.
This is just until June
Gravatar

#142 jessup 19 år siden

Den er fra 1937
This is just until June
Gravatar

#143 jessup 19 år siden

der er lavet en genindspilning af filmen i 1988.
This is just until June
Gravatar

#144 jessup 19 år siden

Navnet på en amerikansk stat indgår i titlen
This is just until June
Gravatar

#145 filmz-grev_michal 19 år siden

Den eneste jeg kan komme i tanke om er Mississippi Burning, det passer også med slut firserne, men det er da ikke en remake/genindspilning er det..
Gravatar

#146 jessup 19 år siden

nej, sikkert ikke. Hvis du har set Terms of endearment burde det hjælpe. Du har sikkert ikke set Beaches (Bette Midler) men vi er ude i den underlødige kategori - tåreperser.

Men for lige at gøre det klart - originalen er fra 1937.
This is just until June
Gravatar

#147 filmz-grev_michal 19 år siden

nu har jeg siddet og stirret mig blind på en liste af de amerikanske stater for at se om jeg kunne sætte nogle brugbare titler sammen *G* ( I have no life )

- og jeg er ikke noget længere, har set Terms of... men Beaches er gået min næse forbi :)

Kan man købe en vokal hehe
Gravatar

#148 jessup 18 år siden

Da jeg kan se jeg har villedt - sorry - giver jeg her den ene del af titlen "Dallas" - jeg ved det ikke er en stat jeg har nok tænkt "Paris Texas" - et eksempel på at for meget "hjælp" kan være en dårlig ting. Filmen er med Barbara Stanwyck (jeg har tjekket imdb_:)- i en af hendes bedste roller.
This is just until June
Gravatar

#149 filmz-Angel Eyes 18 år siden

glem det, jessup - ingen kan gætte "Stella Dallas" ;) Når man har brug for SÅ mange ledetråde, er filmen nok ikke én som folk vil kunne gætte...
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#150 jessup 18 år siden

Rigtigt!!!!!!!!!!!!!!!! #149 - du er en sand feinsmäcker!!!! - du kan klassikerne på fingerspidserne!!!! - teten er din.!:)
This is just until June

Skriv ny kommentar: