Gravatar

#161 filmz-jackjazz 18 år siden

#158:
En af mine favoritter: From Dusk till Dawn (nr. 1 (den eneste rigtige))?

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#162 filmz-michaell 18 år siden

#161 Jep, din tur.
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#163 filmz-jackjazz 18 år siden

Here goes: "A Tale of the Christ"

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#164 filmz-Angel Eyes 18 år siden

"Last Temptation of Christ"?
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#165 jessup 18 år siden

Jeg tvivler på at det er en film med tagline men alligevel: The Gospel according to st. Matthew?
This is just until June
Gravatar

#166 filmz-jackjazz 18 år siden

2 x Niks...

Endnu engang har jeg valgt en snyder... :-)

Prøv igen...

//JackJazz
Gravatar

#167 filmz-jackjazz 18 år siden

Vi tager en tagline mere, men så bliver det meget nemt:

The great decade (1915-25) where the progress of motion picture art reaches its summit! A cast of 125,000!

//JackJazz
Gravatar

#168 filmz-jackjazz 18 år siden

Hov! Den i #167 var forkert (googling er ikke altid lige sikkert). Her er endnu en tagline til den film jeg tænker på:

The Entertainment Experience of a Lifetime!

N.B.: Selvom den i #167 var forkert, giver den et hint til hvilken film, der er tale om, idet det er en tagline fra den første (stumfilms)udgave af filmen.

//JackJazz
Gravatar

#169 jessup 18 år siden

Cleopetra - den første:)
This is just until June
Gravatar

#170 jessup 18 år siden

?
This is just until June

Skriv ny kommentar: