Jeg har været over og chekke "pinligste film" ud - jeg kan se du er glad for van damme. Det giver ikke meget mening i forhold til filmen og jeg ved ikke helt hvornår den er fra meeeen - universal soldier?
Filmen blev til efter at produktionen på en spiderman-film og efterfølgeren til Master of the Universe brød sammen.. For at alle pengene, der var gået til props osv til de to film ikke skulle være spildt, lavede man denne film ud fra de eksisterende props og sets på et "ekstra"-budget på kun en halv million dollars - inklusive lønnen til hovedpersonen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#41 HonoDelLoce 17 år siden
Det er nemlig ingen af dem, nej :)
#42 jessup 17 år siden
#43 HonoDelLoce 17 år siden
Tjooo, lidt vel ? :)
Det ville faktisk ikke have overrasket mig, hvis den lagde på bottom 100 :D Men det gør den nu ikke :)
Det er faktisk en af mine guilty pleasures :D
#44 jessup 17 år siden
#45 HonoDelLoce 17 år siden
Hehe, nej, det er ikke den :D
Et rimeligt stort hint her :D
Filmen blev til efter at produktionen på en spiderman-film og efterfølgeren til Master of the Universe brød sammen.. For at alle pengene, der var gået til props osv til de to film ikke skulle være spildt, lavede man denne film ud fra de eksisterende props og sets på et "ekstra"-budget på kun en halv million dollars - inklusive lønnen til hovedpersonen..
#46 Ikari 17 år siden
"Helten" (Cyborg)
#47 Bony 17 år siden
Den skal forresten også nævnes i tråden med "pinligste yndlingsfilm" for mit vedkommende.. Van Damme i Weltklasse..
#48 HonoDelLoce 17 år siden
#49 Ikari 17 år siden
Beklager forsinkelsen. Her kommer den næste, som burde være til at gennemskue:
"Something's moved in with the Barclay family - and so has terror."
#50 evermind 17 år siden
Child's Play?