Gravatar

#41 HonoDelLoce 17 år siden

Det er nemlig ingen af dem, nej :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#42 jessup 17 år siden

nu er det vel ikke en usædvanlig skidt film som ikke engang kan nå IMDBS top 250? :)
This is just until June
Gravatar

#43 HonoDelLoce 17 år siden

Tjooo, lidt vel ? :)

Det ville faktisk ikke have overrasket mig, hvis den lagde på bottom 100 :D Men det gør den nu ikke :)

Det er faktisk en af mine guilty pleasures :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#44 jessup 17 år siden

Jeg har været over og chekke "pinligste film" ud - jeg kan se du er glad for van damme. Det giver ikke meget mening i forhold til filmen og jeg ved ikke helt hvornår den er fra meeeen - universal soldier?
This is just until June
Gravatar

#45 HonoDelLoce 17 år siden

Hehe, nej, det er ikke den :D

Et rimeligt stort hint her :D

Filmen blev til efter at produktionen på en spiderman-film og efterfølgeren til Master of the Universe brød sammen.. For at alle pengene, der var gået til props osv til de to film ikke skulle være spildt, lavede man denne film ud fra de eksisterende props og sets på et "ekstra"-budget på kun en halv million dollars - inklusive lønnen til hovedpersonen..
Gravatar

#46 Ikari 17 år siden

Tak for hintet. Så kan det jo kun være:
"Helten" (Cyborg)
Gravatar

#47 Bony 17 år siden

Sgu pinligt jeg ikke kunne gætte den..

Den skal forresten også nævnes i tråden med "pinligste yndlingsfilm" for mit vedkommende.. Van Damme i Weltklasse..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#48 HonoDelLoce 17 år siden

Og det er da helt rigtigt ja, Ikari.. Du har den ;)
Gravatar

#49 Ikari 17 år siden

Takker.
Beklager forsinkelsen. Her kommer den næste, som burde være til at gennemskue:

"Something's moved in with the Barclay family - and so has terror."
Gravatar

#50 evermind 17 år siden

Child's Play?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: