Gravatar

#61 evermind 17 år siden

Sådan er det, når man har et blødt hjerte for udskældte film. :)

Den her gætter I sikkert med det samme, men det er trods alt sjovere end bare at give den videre:

Nice planet. We'll take it!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#62 rockysds 17 år siden

Mars Attacks!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#63 evermind 17 år siden

Og Rockysds har konkylien! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#64 rockysds 17 år siden

She knows a sucker when she sees one.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#65 Steffan Rasmussen 17 år siden

Heartbreakers?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#66 rockysds 17 år siden

#65 Nope...
Gravatar

#67 filmz-michaell 17 år siden

One Night At McCools?
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#68 rockysds 17 år siden

#67 Nope

Her kommer et til:

Sometimes it takes more than just good looks to kill.
Gravatar

#69 Spanner 17 år siden

Femme Fatale?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#70 rockysds 17 år siden

#69 Nope

Skriv ny kommentar: