Har altid selv ment, at tamp på være en tastefejl engang i tidernes morgen for svamp..
Og når man finder en svamp der brænder, så er det altså bare med at indånde så længe den lever ;)
Forresten mener min kæreste, at hun engang har set en film hos sin søster, som hed noget med Napoleon Dynamite.. Og der må jeg jo indrømme der ringede en klokke ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hehe.. Efter den hype i har haft om den herinde, kan jeg jo godt sige Carnévale (eller hvor nu den apostrof skal sidde ;) ) selvom jeg ikke har set det ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#31 Guts 19 år siden
Måske er du tæt på 'tampen' alligevel!!!
OT: hvad er en tamp???
og hvorfor skal man finde den??? er det fordi den brænder???
I'm open for suggestions...!
#32 HonoDelLoce 19 år siden
Og når man finder en svamp der brænder, så er det altså bare med at indånde så længe den lever ;)
Forresten mener min kæreste, at hun engang har set en film hos sin søster, som hed noget med Napoleon Dynamite.. Og der må jeg jo indrømme der ringede en klokke ;)
#33 Guts 19 år siden
Og tak for din fyldestgørende forklaring af en 'tamp'.
#34 HonoDelLoce 19 år siden
Jamen, here goes..
He was the perfect husband until his one mistake followed them home.
#35 Guts 19 år siden
#36 HonoDelLoce 19 år siden
No sir - sjovt at jeg egentlig selv tænkte på den film, da jeg lige tjekkede coveret til min (næsten) nyindkøbte dvd ;)
#37 Guts 19 år siden
#38 HonoDelLoce 19 år siden
#39 Guts 19 år siden
Bliver lige nødt til at have den med:
"Into each generation is born a creature of light and a creature of darkness"
#40 HonoDelLoce 19 år siden