Gravatar

#171 rockysds 17 år siden

#170 Nope.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#172 Steffan Rasmussen 17 år siden

Hmmmm ... Hvis man antager at tag-linen er henvendt mod ny-nazister kunne det være Der Untergang.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#173 rockysds 17 år siden

#172 Arj, desværre, det er vist ikke kernepublikummet.

Shattered by a dangerous web of conspiracy, betrayal and intrigue!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#174 HonoDelLoce 17 år siden

Nixon .. ?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#175 rockysds 17 år siden

#174 Korrektus. Det er din.
Gravatar

#176 HonoDelLoce 17 år siden

Great.. :D Jamen, så kører jeg videre med en film jeg så i går, som jeg faktisk blev positivt overrasket over :)

A story from a war that had been forgotten
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#177 Steffan Rasmussen 17 år siden

Hotel Rwanda?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#178 sluppermand 17 år siden

Green Dragon!
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#179 HonoDelLoce 17 år siden

Korrekt
Gravatar

#180 sluppermand 17 år siden

In a time of crisis a hero must rise...from his sofa
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.

Skriv ny kommentar: