#50: sjovt at du nævner så nye film som klassikerne (bortset fra Fantasia). Jeg ville nok sige Peter Pan, Bambi, Dumbo, Snehvide og de syv små dværge... (som i øvrigt kan købes for ingen pengen på koreandvds.com)
Øhh, Disney Super-klassikere? Der må vist (bortset fra Fantasia) i så fald være tale om nyklassikere. Hvad med f.eks. Snehvide, Askepot, Robin Hood, Tornerose, Bambi m.fl.? Det er, hvad jeg vil kalde klassikere.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#53 Der kom du mig lige to minutter i forkøbet, kaotmus. To sjæle, én tanke.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#52 - Tarzan er da lige så meget en klassiker som Løvernes Konge og Aladdin?! Ellers så må I da ha en anden måde at definere en klassiker på ligesom #53-54 nævner... Jeg har i hvert fald altid set Løvernes Konge og Tarzan som meget tætte, både musisk og stilmæssigt. Holder i hvert fald meget af begge hvilket var derfor jeg nævnte den manglede... :-)
Det koncept vi valgte til vores tema aften var at det skulle være de største disney mesterværker og ikke som sådan de mest klassiske.. derfor var Tarzan og Klokkereb, efter min mening også en mulighed.. Snehvide, Robin Hood, Askepot osv. er skam også fantastiske film, men vil stadigt vove den påstand at filmene fra slut 80'erne og 90'erne tilhører den absolutte top sammen med fantasia!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#51 McPeter 20 år siden
#52 Outbound Sith 20 år siden
Fox Mulder
#53 filmz-kaotmus 20 år siden
#54 filmz-yoshimura 20 år siden
#55 filmz-yoshimura 20 år siden
#56 McPeter 20 år siden
Jeg har i hvert fald altid set Løvernes Konge og Tarzan som meget tætte, både musisk og stilmæssigt. Holder i hvert fald meget af begge hvilket var derfor jeg nævnte den manglede... :-)
#57 filmz-Munk 20 år siden
- Steve Carell
#58 elwood 20 år siden
Lady og Vagabonden, sorry måtte lige nævne dem.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#59 davenport 20 år siden
Drengen & Jernkæmpen
Roadrunner (alle dem der findes!!)
Titan A.E.
#60 Spanner 20 år siden
Aliens
Starship Troopers
Predator
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem