#89 er der en der har siddet og kedet sig? ;) Jeg husker da jeg var lille og lavede rigtig stort, så blev jeg altid bange for om jeg var ved, at fylde kummen på så jeg ville komme til, at sidde på lorten. Så efter et stykke tid hævede jeg mig, så godt som jeg kunne op i armene, for på den måde, at undgå skræk scenariet ovenover. Det var tider dengang man ikke vidste bedre.:)
Tyske toiletter har en lille opsamlingskumme, så man kan undersøge det man har lavet, før det bliver sendt videre i røret... Da jeg benyttede et tysk lokum, lavede jeg en lille konkurrence med mig selv. Jeg gættede på at det var en lort, og minsanten om jeg ikke vandt! 10 point.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#91 filmz-nemesis 22 år siden
Jeg husker da jeg var lille og lavede rigtig stort, så blev jeg altid bange for om jeg var ved, at fylde kummen på så jeg ville komme til, at sidde på lorten. Så efter et stykke tid hævede jeg mig, så godt som jeg kunne op i armene, for på den måde, at undgå skræk scenariet ovenover.
Det var tider dengang man ikke vidste bedre.:)
#92 davenport 22 år siden
#93 Kalle Ferm 22 år siden
#94 davenport 22 år siden
Da jeg benyttede et tysk lokum, lavede jeg en lille konkurrence med mig selv. Jeg gættede på at det var en lort, og minsanten om jeg ikke vandt!
10 point.
#95 Captain Vallo 22 år siden
ROTFLMAO
Se, dét er humor, som JEG kan forholde mig til...
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#96 lagoni 22 år siden
#97 davenport 22 år siden
#98 filmz-vassago 22 år siden
Det var for at forklare en bruger hvordan vores forum virkede.
#99 Zelle 22 år siden
#100 filmz-vassago 22 år siden