Gravatar

#1261 jessup 16 år siden

Mcqueen til Deborah Kerr

Jeg skal på ferie om et par timer, så hvis jeg ikke har reageret inde aften går den første og korteste videre.
This is just until June
Gravatar

#1262 rockysds 16 år siden

Steve McQueen/Yul Brynner - The Magnificent Seven
Yul Brynner/Deborah Kerr - The King and I
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1263 rockysds 16 år siden

Jeg fortsætter, da jeg har tjekket IMDb, og de ikke har spillet sammen.

Deborah Kerr til Humphrey Bogart.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1264 Steffan Rasmussen 16 år siden

Deborah Kerr med Cary Grant i An Affair to Remember
Cary Grant med Katherine Hepburn i The Philadelphia Story
Katherine Hepburn med Humphrey Bogart i The African Queen.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1265 rockysds 16 år siden

Den er god. Havde selv det samme første led og så igennem Ingrid Bergman i "Indiscreet" og "Casablanca". Du fortsætter bare.
Gravatar

#1266 Steffan Rasmussen 16 år siden

Humphrey Bogart til Chelcie Ross
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1267 chuck 16 år siden

Jeg har det med Chelsie Ross som med Will Patton. Jeg ved, at han er med i masser af ting, men har vildt svært ved lige at placere rollerne :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#1268 Steffan Rasmussen 16 år siden

Jeg husker ham bedst fra Major League, The Last Boyscout og The Package, men han har været med i et hav af andre kendte film.
Gravatar

#1269 chuck 16 år siden

Basic Instinct kan jeg også huske ham fra.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#1270 Steffan Rasmussen 16 år siden

Slet ingen der vil forsøge sig?

Skriv ny kommentar: