Tom Jones med Pierce Brosnan i Mars Attacks! Pierce Brosnan med Ulrich Thomsen i The World is Not Enough Ulrich Thomsen med Zlatko Buric i Nattens Engel Zlatko Buric med Robert Hansen i Anja og Viktor 3 (Tror jeg det er).
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#72 - Jeg var inde over Dirty Pretty Things (Zlatko Buric), men jeg kunne ikke lige komme kortere fra den (Andrey Tautou, Sophie Okonedo, Chiwetel Ejiofor) til Tom Jones (Som jeg ikke aner hvad har været med i, ud over åbenbart Mars Attacks!)
Mail kommer indenfor en halv time.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Min var et hak længere: Robert Hansen med Zlatko Buric i Anja & Viktor 3 Zlatko Buric med Sophie Okonedo i Dirty Pretty Things Sophie Okonedo med Nick Nolte i Hotel Rwanda Nick Nolte med Julia Roberts i I Love Trouble
#71 Steffan Rasmussen 17 år siden
Pierce Brosnan med Ulrich Thomsen i The World is Not Enough
Ulrich Thomsen med Zlatko Buric i Nattens Engel
Zlatko Buric med Robert Hansen i Anja og Viktor 3 (Tror jeg det er).
#72 chuck 17 år siden
Du server og jeg glæder mig til du sender mig en mail :)
#73 Steffan Rasmussen 17 år siden
Mail kommer indenfor en halv time.
#74 Steffan Rasmussen 17 år siden
#75 jessup 17 år siden
#76 chuck 17 år siden
Iben Hjejle/Catherine Zeta Jones (High Fidelity)
Catherine Zeta Jones/Julia Roberts (America's Sweethearts + Ocean's 12)
#77 Steffan Rasmussen 17 år siden
Min var et hak længere:
Robert Hansen med Zlatko Buric i Anja & Viktor 3
Zlatko Buric med Sophie Okonedo i Dirty Pretty Things
Sophie Okonedo med Nick Nolte i Hotel Rwanda
Nick Nolte med Julia Roberts i I Love Trouble
#78 chuck 17 år siden
#79 wimmie 17 år siden
Tom Hanks med Vin Diesel i Saving Private Ryan
#80 chuck 17 år siden