Nigel Hawthorne med Rupert Everett i The Madness of King George Rupert Everett med Robert De Niro i Stardust Robert De Niro med Robert Mitchum i Cape Fear
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Nigel Hawthorne med Minnie Driver i At Sachem Farm Minnie Driver med Mary McCormack i High Heels and Low Lifes Mary McCormack med Robert Mitchum i Backfire! (en ægte Ingvordsen film, også selvom han ikke har instrueret.)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
DR har faktisk vist nogle Ingvordsen film sent om aftenen om søndagen for et års tid siden. De var så sårlige at jeg satte mig lidt ind i ham (Han er faktisk født i Danmark). Går ud fra at det var den sidste film du hentydede til.
De andre to har været vist for nyligt. At Sachem Farm har kørt i rotation på TV2 Film, og High Heels and Low Lifes tog jeg på HD-optageren for nyligt (kan dog ikke huske hvilken kanal der viste den, men det var i år).
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#141 rockysds 18 år siden
Clint/Morgan Freeman - Million Dollar Baby
Freeman/Nigel Hawthorne - Amistad
#142 Steffan Rasmussen 18 år siden
#143 rockysds 18 år siden
#144 Spanner 18 år siden
Rupert Everett med Robert De Niro i Stardust
Robert De Niro med Robert Mitchum i Cape Fear
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#145 Steffan Rasmussen 18 år siden
Nigel Hawthorne med Minnie Driver i At Sachem Farm
Minnie Driver med Mary McCormack i High Heels and Low Lifes
Mary McCormack med Robert Mitchum i Backfire! (en ægte Ingvordsen film, også selvom han ikke har instrueret.)
#146 filmz-Angel Eyes 18 år siden
#147 Steffan Rasmussen 18 år siden
De andre to har været vist for nyligt. At Sachem Farm har kørt i rotation på TV2 Film, og High Heels and Low Lifes tog jeg på HD-optageren for nyligt (kan dog ikke huske hvilken kanal der viste den, men det var i år).
#148 Steffan Rasmussen 18 år siden
#149 rockysds 18 år siden
#150 Spanner 18 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem