Gravatar

#141 BN 10 år siden

"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#142 Lord Beef Jerky 10 år siden

LOTR?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#143 Åkepool 10 år siden

Lord Beef Jerky (142) skrev:
LOTR?

Men hvilken en, vil BN nok spørge?

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#144 Lord Beef Jerky 10 år siden

Åkepool (143) skrev:
Men hvilken en, vil BN nok spørge?

Nej, for han siger altid, at det er en lang film! Og det er sgu nok heller ikke den/dem. Men jeg vælger Fellowship, hvis jeg skal vælge en. Bare for at understrege at det er den bedste, og den der er mest værd at huske!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#145 BN 10 år siden

filmalkymisten (139) skrev:
Hmm, 2001: A SPACE ODYSSEY?

Meget apropos, så har Billede 1 altid mindet mig om netop '2001', hvor "Dawn of Man"-sekvensen har et lignende billede.
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#146 BN 10 år siden

Lord Beef Jerky (142) skrev:
LOTR?

Lord Beef Jerky (144) skrev:
Fellowship

Det var godt, at du tilføjede det sidste, for i en quiz (ikke mindst en billedquiz) vil jeg selvfølgelig holde de enkelte LOTR-film adskilt fra hinanden.

Men svaret er naturligvis korrekt. :-)

Ved billede 2 syntes jeg, det var sjovt at stoppe filmen lige dér, så det ser ud til, at der kun er én person. ... I virkeligheden ser man den venstre arm på en guide i Minas Tiriths arkiver, mens den anden arm med staven tilhører Gandalf. Gandalfs skæg ser på grund af vinklen ud til at sidde på guidens hage. ;-)
Gravatar

#147 Lord Beef Jerky 10 år siden

Hvad fanden?! Nå, men jeg kan ikke finde ud af det med at uploade billeder og sådan, så en anden må tage turen.
Gravatar

#148 filmalkymisten 10 år siden

Så tager jeg da gerne turen for hr. Jerky

BILLEDE 1
Gravatar

#149 Åkepool 10 år siden

American Hustle?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#150 filmalkymisten 10 år siden

Desværre, kom igen!

Skriv ny kommentar: