Gravatar

#221 Steffan Rasmussen 14 år siden

My Favorite Wife?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#222 BN 14 år siden

Kruse (220) skrev:
His Girl Friday?

Nej. I den er plottet el. historien et helt andet. ... Den kan i øvrigt varmt anbefales. :-)

Solhanne (221) skrev:
My Favorite Wife?

Nemlig. Din tur.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#223 Steffan Rasmussen 14 år siden

Alaska - Hundeslæde - Helikoptere - Lavine
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#224 Kruse 14 år siden

BN (222) skrev:
Nej. I den er plottet el. historien et helt andet. ... Den kan i øvrigt varmt anbefales. :-)

Ja, det var også bare et skud i tågen udfra hintet om Cary Grant. Og den er skam også på min liste over film jeg skal have købt og set :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#225 HonoDelLoce 14 år siden

Solhanne (223) skrev:
Alaska - Hundeslæde - Helikoptere - Lavine

Simpsons Movie ? :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#226 Steffan Rasmussen 14 år siden

honodelloce (225) skrev:
Simpsons Movie ? :P

Yup
Gravatar

#227 HonoDelLoce 14 år siden

Haha.. Great :)

Forskning - Ensomhed - Ustabilitet - Tivoli
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#228 MOVIE1000 14 år siden

Zombieland?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#229 HonoDelLoce 14 år siden

Not quite :)
Gravatar

#230 Steffan Rasmussen 14 år siden

Dr. Jekyll and Mr. Hyde?

Skriv ny kommentar: