Gravatar

#711 lyspunkt 14 år siden

The Cell ?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#712 HonoDelLoce 14 år siden

Nope, heller ikke :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#713 elwood 14 år siden

existenz ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#714 HonoDelLoce 14 år siden

Nej, desværre..

EDIT:

Da jeg smutter på weekend-tur om en times tid, må jeg hellere lige sætte farten lidt op her..

Filmen er fra 1995 og har på cast-listen både en "tidligere first officer ombord på en ubåd" og en "hurtig cowboy, der ikke var død alligevel"..........
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#715 elwood 14 år siden

hmm ja fordi kiss the girls ku jeg ikke få til og passe sammen med VR, eller gift ampul.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#716 HonoDelLoce 14 år siden

Gør lige opmærksom på edit i #714 ! ;)
Gravatar

#717 lyspunkt 14 år siden

Virtuosity?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#718 HonoDelLoce 14 år siden

Exactly ! :)
Gravatar

#719 lyspunkt 14 år siden

Bortførelse - lastbil - bandekrig - journalist
Gravatar

#720 Skeloboy 14 år siden

Hmm...prøver lige, selvom bandekrig er at den strække den:

Hotel Rwanda?

Skriv ny kommentar: