Gravatar

#1181 elwood 14 år siden

Men aligevel arrgg nå, jeg må lige se på det i løbet af ugen, skal lige finde på noget nederdrægtigt musik ting til og dele numrene op med 8-)

David Newman er ikke mit stærkeste felt jeg er mest til Thomas Newman, og så Randy som altid er så glad... har han nogen sinde skrevet foruroligende scores til film, synes altid han er ham den munter hygge onkel, der skal synge til alle familie fester 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1182 Michael Andersen 14 år siden

#1181 He he, du skal prøve at høre Randys afviste score til "Air Force One". I sig selv er det rigtig godt, men det er til tider ret muntert og derfor nærmest en parodi på filmen :)

Filmen er ufrivillig fjollet og det reflekterer musikken, men at tage pis på en "seriøs" film er en dødssynd for en komponist. Så Newman blev fyret, men flere af temaerne endte i stedet i "A Bug's Life" (hvor de passer til tonen) og Jerry Goldsmith overtog og gav "Air Force One" rendyrket straight-face actionmusik.

Der var engang en på Youtube som lagde Newmans score over på klip fra "Air Force One", men de er (naturligvis) desværre blevet fjernet igen.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#1183 Skeloboy 14 år siden

Bump...jeg laver en i løbet af næste uge :)
Gravatar

#1184 elwood 14 år siden

10 4 jeg har også haft for travl med alt muligt andet 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1185 Michael Andersen 14 år siden

elwood, kender du Thomas Newmans score til "The Good German"?

Det er et meget atypisk score for ham, da han går efter stilen fra de gamle sort/hvid dage, så sjovt nok er scoret i stil med far Alfreds musik (og nogle af de andre prominente komponister) fra den tid :)

Derfor passer scoret måske ikke lige til din smag, men er alligevel værd at kigge på pga. far/søn-forbindelsen :)
Gravatar

#1186 Skeloboy 14 år siden

Hmm...der er problemer med mit Audacity...nogen, der kender et andet program, hvor man kan optage fra DVD eller Youtube og lave om til mp3?
Gravatar

#1187 Skeloboy 14 år siden

Jeg kan ikke alligevel, Audacity virker ikke
Gravatar

#1188 Highland Park 14 år siden

Æv... jeg beklager, men jeg kender ikke andre programmer.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1189 Michael Andersen 14 år siden

Jeg laver snart en ny quiz igen :)
Gravatar

#1190 MOVIE1000 14 år siden

JUUBBII nu sker der endelig noget, men garanteret alt for svært for mig :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: