#201: Jeg aner heller ikke, hvordan man stykker det sammen og vil desuden hellere gætte med, så hvem der end måtte have lyst til at være quizmester er velkommen til at gribe chancen. :)
Jeg har fundet ud af det...på en lidt simpel måde dog...nøjes med musikken fra titelskærmen, lydoptager i Windows og et program, der hedder Visual MP3 Splitter-Joiner.
Så der går ikke lang tid...et spørgsmål: 60 sekunders klip det er nok, ik?
Jo det burde være nok. Husk evt. at adskille stykkerne med en lille Goldsmith-komposition, bølger der slår mod en mole eller et enerverende lydklip der går direkte i nervebanerne.
Vær også lige opmærksom på, om titlen på den første komposition afsløres i f.eks. Windows Media Player. Det kan du, så vidt jeg ved, forhindre ved at indlede med et tilfældigt lydklip.
Det kan også være en god idé at varsle quizzen i god tid, så alle interesserede ved, hvornår de skal være parat til start. :)
#201 Skeloboy 14 år siden
Hvilket program skal man bruge?
#202 Highland Park 14 år siden
#203 Skeloboy 14 år siden
#204 Highland Park 14 år siden
#205 Skeloboy 14 år siden
Så der går ikke lang tid...et spørgsmål: 60 sekunders klip det er nok, ik?
#206 Highland Park 14 år siden
Vær også lige opmærksom på, om titlen på den første komposition afsløres i f.eks. Windows Media Player. Det kan du, så vidt jeg ved, forhindre ved at indlede med et tilfældigt lydklip.
Det kan også være en god idé at varsle quizzen i god tid, så alle interesserede ved, hvornår de skal være parat til start. :)
#207 Skeloboy 14 år siden
Men ok...kl. 21.00 i aften poster jeg et link.
#208 Highland Park 14 år siden
Aaaargh!
Jeg er spændt på at høre alt det andet. ;)
#209 Skeloboy 14 år siden
Er 10 sange standard?
#210 Highland Park 14 år siden
Ja det er standard, men antallet varierer lidt. For min skyld må den gerne være på 20.