Gravatar

#571 Skeloboy 14 år siden

#570 - hehe, jeg er faktisk ikke enig. Bon Jovi og Jon Bon Jovi er ikke det samme. I dit eksempel er der ingen tvivl om, hvad der menes...

Og ja, jeg er ligeså irriterende med regler, når jeg spiller Trivial Pursuit og Bezzerwizzer og andre quiz spil :)
Gravatar

#572 BN 14 år siden

5. Do not forsake me oh my darling - ? - (fra 'High Noon', som Antlion siger)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#573 Highland Park 14 år siden

#571: Når nu jeg mente manden og ikke bandet, så er det jo ikke helt forkert. Men jeg har som sagt accepteret, at det ikke var korrekt nok.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#574 Antlion 14 år siden

#567:

Vandt sangen ikke også en Oscar? Jeg har ingen idé om sangeren, men jeg gætter på, at Dimitri Tiomkin har komponeret musikken? Country er ikke min stærke side, selvom dette lyder rigtig godt. :)
Gravatar

#575 Skeloboy 14 år siden

#574 - jeg regner egentlig ikke med, at det bliver gættet...Tiomkin har lavet musikken, men det er skal være den udførende kunstner

1: It's Hard Out There For A Pimp - Three 6 Mafia - Hustle & Flow (Highland Park / Antlion / Antlion)
2: Men Without Hats - Safety Dance - ? (Solhanne / Solhanne / - )
3: Christopher Cross - Best That You Can Do - ? (Popeye / Popeye / - )
4: Alanis Morrissette - ? - ? (Highland Park / - / - )
5: ? - Do not forsake me oh my darling - High Noon ( - / BN / Antlion)
6: Tina Turner - We Don't Need Another Hero - Mad Max 3 (Highland Park / Popeye / Solhanne )
7: Harry Nilsson - Everybody's Talking - Midnight Cowboy (Solhanne / Highland Park / Highland Park )
8: Public Enemy - Fight the Power - Do the Right Thing (Solhanne / Solhanne / Solhanne)
9: Simple Minds - Don't You Forget About Me - The Breakfast Club (Kruse/ Kruse / Kruse)
10: Audrey Hepburn - Moon River - Breakfast at Tiffany's (BN / Highland Park / BN )
11: ? - ? - Shrek 2 ( - / - / Solhanne)
12: Jon Bon Jovi - Blaze of Glory - Young Guns II (Popeye / Highland Park / Solhanne )
13: Eddie Vedder - ? - Into The Wild (Solhanne / - / Solhanne )
14: Joe Cocker & Jennifer Warnes - Up Where We Belong - Officer & Gentleman (Highland Park & Solhanne / Highland Park / Solhanne )
15: Coolio - Gangsta's Paradise - Dangerous Minds (Highland Park / Kruse / Highland Park )
Gravatar

#576 Highland Park 14 år siden

3. "Fame"?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#577 Skeloboy 14 år siden

#576 - nope. Filmen er ikke fra 80'erne...nummeret er fra 83, og fik et comeback pga. filmen
Gravatar

#578 Steffan Rasmussen 14 år siden

Solhanne (566) skrev:
4. City of Angels

Så du det gæt?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#579 Skeloboy 14 år siden

#578 - nope, men det er rigtigt :)

1: It's Hard Out There For A Pimp - Three 6 Mafia - Hustle & Flow (Highland Park / Antlion / Antlion)
2: Men Without Hats - Safety Dance - ? (Solhanne / Solhanne / - )
3: Christopher Cross - Best That You Can Do - ? (Popeye / Popeye / - )
4: Alanis Morrissette - ? - City of Angels (Highland Park / - / - )
5: ? - Do not forsake me oh my darling - High Noon ( - / BN / Antlion)
6: Tina Turner - We Don't Need Another Hero - Mad Max 3 (Highland Park / Popeye / Solhanne )
7: Harry Nilsson - Everybody's Talking - Midnight Cowboy (Solhanne / Highland Park / Highland Park )
8: Public Enemy - Fight the Power - Do the Right Thing (Solhanne / Solhanne / Solhanne)
9: Simple Minds - Don't You Forget About Me - The Breakfast Club (Kruse/ Kruse / Kruse)
10: Audrey Hepburn - Moon River - Breakfast at Tiffany's (BN / Highland Park / BN )
11: ? - ? - Shrek 2 ( - / - / Solhanne)
12: Jon Bon Jovi - Blaze of Glory - Young Guns II (Popeye / Highland Park / Solhanne )
13: Eddie Vedder - ? - Into The Wild (Solhanne / - / Solhanne )
14: Joe Cocker & Jennifer Warnes - Up Where We Belong - Officer & Gentleman (Highland Park & Solhanne / Highland Park / Solhanne )
15: Coolio - Gangsta's Paradise - Dangerous Minds (Highland Park / Kruse / Highland Park )
Gravatar

#580 Skeloboy 14 år siden

Der skal lige gættes to ting mere, så er quizzen færdig..:)

2: slacker-film

11: Amerikansk rockband, som havde et stort 90'er hit. I dag er de stadig på toppen, men nok mere i USA end Europa

Skriv ny kommentar: