AC/DC, Harry Belafonte, Peter Gabriel, Queen, The Doors og Yello har ikke komponeret soundtracket til disse film, blot fordi deres musik er blevet brugt i dem? Selvfølgelig kan man eksempelvis genkende helikopterlyden fra "Apocalypse Now"-versionen af "The End", men burde vi ikke holde os til musik, som er blevet komponeret til filmen?
Jeg overvejede godt nok at lave en ny tråd til min quiz, men tænkte, at når der ikke var nogen der brokkede sig over Skeloboys, så gik det nok med min også :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#664 - læs mit første indlæg før quizzen...og jeg havde også varslet den på forhånd, hvor ingen brokkede sig...men jeg paster det lige her:
Skeloboy (475) skrev:
#474 - ja, det har jeg...har også en stor en på 15, men den må vente til jeg en gang vinder :)
Den næste quiz kommer kl. 17.00
Reglerne er dog lidt anderledes: den består kun af sange fra film. Derfor skal der gættes kunstner/band, dvs. den udførende, ikke komponist og sangskriver(selvom de naturligvis overlapper for det meste), sangtitel og film. Der er et ½ point for hver af dem, som sædvanligt.
Dette er en lille afhopper fra soundtracks(kunne ikke lade være), og det bliver noget værre rod, hvis man blander soundtrack og sang.
Men ellers giver jeg dig helt ret, har heller ikke tænkt mig at gøre det foreløbig igen
#661 Highland Park 15 år siden
#662 Skeloboy 15 år siden
#663 MOVIE1000 15 år siden
#662 :)
#664 Antlion 15 år siden
AC/DC, Harry Belafonte, Peter Gabriel, Queen, The Doors og Yello har ikke komponeret soundtracket til disse film, blot fordi deres musik er blevet brugt i dem? Selvfølgelig kan man eksempelvis genkende helikopterlyden fra "Apocalypse Now"-versionen af "The End", men burde vi ikke holde os til musik, som er blevet komponeret til filmen?
#665 Steffan Rasmussen 15 år siden
#666 Skeloboy 15 år siden
Men ellers giver jeg dig helt ret, har heller ikke tænkt mig at gøre det foreløbig igen
#667 Highland Park 15 år siden
#668 Skeloboy 15 år siden
Skal lige uploade den
#669 Highland Park 15 år siden
Denne gang venter jeg ikke på de andre, for Kruse laver beskidte overraskelsesangreb!
#670 Skeloboy 15 år siden