Gravatar

#11 MouseMickey 14 år siden

Marlo var helt sikkert snu. Men som Stringer siger:

Stringer Bell, Sæson 3 afsnit 5 skrev:
You a student of history?
You know this town had its share of smart players, man?
Melvin, Little Wil, Big Head Brother, Peanut, Warren.
All real smart, man, real smart.
But you know, soon as their names rang out...
the feds was on them. You know what I mean?
Government ain't want you to be organized. No, they want you...
scrimping and scraping, killing each other on the corner on some bullshit.
Not me.
That's why me and Prop Joe, we getting ready to put this co-op together.

[url=

Det er det jeg synes de 2 scener som jeg beskrev i #5 illustrere så godt, for de er helt sikkert smarte.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#12 elwood 14 år siden

Man kan sige at The Greek har mere erfaring end Marlow, og det har nok en indvirkelse på hvo'en de tænker.

Nåja og så er der den lille episode med Herc og Carver, hvor Marlow vidst lige får fingrene i noget udstyr der tilhøre dem hehe 8-)

Season 2 spoiler

[url=
Der fik jeg altså et eller andet i øjet må jeg indrømme 8-)

[url= a soldier Bodie[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 sluppermand 14 år siden

Nu har politiken også fået øjnene op for The Wire.

Politiken anmelder The Wire sæson 1

Jeg har taget en pause fra The Wire og er i øjeblikket i gang med at se Mad Men, som bestemt ligger i toppen af de bedste serier, men The Wire vil altid komme først, efter min mening, som det mest helstøbte værk. Der går nok ikke lang tid, før jeg igen får lyst til at tage en tur til Bodymore Murdaland.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#14 MMB 14 år siden

De anmelder den jo kun fordi, den bliver vist på Canal 9 i aften! Og jep, jeg skal se den! Så må vi se, om serien lever op til al den hype, der er omkring den.
Gravatar

#15 elwood 14 år siden

Vi hyper aldeles ikke, vi fortæller blot den skinbarlige sandhed 8-)
Gravatar

#16 vanilla_ice 14 år siden

elwood (15) skrev:
Vi hyper aldeles ikke, vi fortæller blot den skinbarlige sandhed 8-)

Det kan da umuligt være andet end hype, når jeg nu ved at verdens bedste serie er The Sopranos. Og jeg kan ikke forestille mig The Wire bare komme op på siden af David Chases mesterværk. ;)
Nu skal jeg selvfølgelig passe på med hvad det er jeg er ved at rode mig ind i her, så jeg lover at jeg nok skal give David Simon og The Wire en chance, hvilket jeg egentlig har ville i lang tid. :D
Gravatar

#17 elwood 14 år siden

hehe 8-)

Gravatar

#18 OxxY 14 år siden

sluppermand (13) skrev:
Nu har politiken også fået øjnene op for The Wire.

Politiken anmelder The Wire sæson 1

Jeg har taget en pause fra The Wire og er i øjeblikket i gang med at se Mad Men, som bestemt ligger i toppen af de bedste serier, men The Wire vil altid komme først, efter min mening, som det mest helstøbte værk. Der går nok ikke lang tid, før jeg igen får lyst til at tage en tur til Bodymore Murdaland.

Nu er det ikke første gang Henrik Palle lovpriser The Wire i politiken, men han må for min skyld gerne blive ved så flere kan få øjnene op for denne geniale serie.

og #16: The Wire er syv milliarder gange bedre end det der ande-lomme-psykologi der er sopranos.
Gravatar

#19 PredatorX 14 år siden

OxxY (18) skrev:
#16: The Wire er syv milliarder gange bedre end det der ande-lomme-psykologi der er sopranos.

What he said...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#20 sluppermand 14 år siden

vanilla_ice (16) skrev:
Det kan da umuligt være andet end hype, når jeg nu ved at verdens bedste serie er The Sopranos. Og jeg kan ikke forestille mig The Wire bare komme op på siden af David Chases mesterværk. ;)

Juryen skal ignorere dette udsagn, da vidnet tydeligvis er beruset.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.

Skriv ny kommentar: