Det har jo været tilfældet i flere omgange i de andre quizzer vi kører, hvilket du vist også, ligesom jeg, har bemærket. Og når man så tilsyneladende også kan snyde med billeder, så er der vel ikke lang vej der heller ;)
Det er jo bare væsentligt nemmere at snyde i de andre quiz'er. Så jeg bliver langt hurtigere mistænktsom, hvis det korrekte svar et på et forholdsvis svært spørgsmål, kommer ud af det blå fra en bruger der ikke hører blandt de vante deltagere i disse tråde(især hvis det er en bruger, som man har en idé om formentligt ikke har den "film-erfaring" til at kunne besvare sådan et spørgsmål).
Og desuden, så er det langt fra alle der kender til disse måde at søge efter billeder på(jeg anede f.eks. ikke at Google havde den funktion før Foeller gjorde opmærksom på det i forbindelse med "rockysds-sagen", og så vil det oftes ikke være muligt at kunne finde svaret på den måde, hvis billedet altså er et screenshot som brugeren selv har taget.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
None of the 65 contestants in the June edition made it all the way to the end, although a few people came very close. The £6.66 voucher is still available and it will go to the first contestant to get all 40 screenshots correct in the July edition of the quiz.
The July edition is compiled by Allan Sørensen of Sørensen Exploitation Cinema fame. Enjoy and feel free to spread the gore!
With bloodsoaked regards, The THQ team
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
#61 Kruse 12 år siden
Det er jo bare væsentligt nemmere at snyde i de andre quiz'er. Så jeg bliver langt hurtigere mistænktsom, hvis det korrekte svar et på et forholdsvis svært spørgsmål, kommer ud af det blå fra en bruger der ikke hører blandt de vante deltagere i disse tråde(især hvis det er en bruger, som man har en idé om formentligt ikke har den "film-erfaring" til at kunne besvare sådan et spørgsmål).
Og desuden, så er det langt fra alle der kender til disse måde at søge efter billeder på(jeg anede f.eks. ikke at Google havde den funktion før Foeller gjorde opmærksom på det i forbindelse med "rockysds-sagen", og så vil det oftes ikke være muligt at kunne finde svaret på den måde, hvis billedet altså er et screenshot som brugeren selv har taget.
#62 ImpulzE 12 år siden
Håber I har haft en god quiz, selvom den var ret svært denne gang.
#63 Åkepool 12 år siden
Altid en fornøjelse, selvom jeg sjældent har mange rigtige :)
Men jeg bilder heller ikke mig selv ind, at jeg er den store horror/splattermester, så jeg er glad for min ringe svar rate :)
#64 Kruse 12 år siden
Samme her :)
Denne gang var nok den sværeste hidtil, og jeg fik vist ikke gættet mere en et par stykker rigtigt(eller var det endda kun 1?)
#65 HelmerJ 12 år siden
#66 Tenebrae 12 år siden
http://www.facebook.com/TheHorrorQuiz
#67 Tenebrae 12 år siden
http://thehorrorquiz.com/
#68 Tenebrae 12 år siden
Kom frisk :-)
#69 Tenebrae 12 år siden
Juli-quizzen er kreeret af Allan Sørensen, manden bag Sørensen Exploitation Cinema.
#70 Tenebrae 12 år siden
http://thehorrorquiz.com/
Greetings ghouls, ghosts and grave robbers!
None of the 65 contestants in the June edition made it all the way to the end, although a few people came very close. The £6.66 voucher is still available and it will go to the first contestant to get all 40 screenshots correct in the July edition of the quiz.
The July edition is compiled by Allan Sørensen of Sørensen Exploitation Cinema fame. Enjoy and feel free to spread the gore!
With bloodsoaked regards,
The THQ team