mit ynglingsafsnit er nok stadig det med Overvågningen, hvor de har bestilt Pizza til overvågnings vognen, damm jeg var flad af grin over den lille scene 8-)
Elllers så er der afsnittet med, kan ikke lige huske navnet på ham deres "Sniper" der tager lidt fejl af Target hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
"Jæ bru'er kun EH kry'eri å min ma' - og de' er BACON!!!" :P
Fantastisk afslutning! Godt at se, at John "McClane" Schmidt nu er blevet et helt menneske... sådan da...
Til dem, der ikke fik set denne milepæl i dansk TV-underholdning, kan jeg sige, at afsnittet bliver genudsendt på Zulu på lørdag kl. 23:25 - lige efter "Ringenes Herre - Eventyret om ringen". Så kan man passende bruge det som en del af optakten til Falcons-Cowboys kl. 02:00, hvor Morten tager rekorden! :)
#11 filmz-incubus 19 år siden
#12 dyg 19 år siden
#13 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 filmz-Bartman 19 år siden
#15 filmz-incubus 19 år siden
#16 cyberzed 19 år siden
#17 elwood 19 år siden
Elllers så er der afsnittet med, kan ikke lige huske navnet på ham deres "Sniper" der tager lidt fejl af Target hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 evermind 19 år siden
Tror, det er afsnittet med Hassan, du mener, hehe. Det er mit yndlings, tror jeg!
"... jæ har os lovet, at jeg gi'r en kvajebajer ne'e å e' Rosie McGee's senere..." Haha!
#19 cyberzed 19 år siden
En af mine favoritter er der hvor Sebastian går amok på de her aktivister der vil destruere svinekødet på slagteriet :)
#20 Outbound Sith 19 år siden
Fantastisk afslutning! Godt at se, at John "McClane" Schmidt nu er blevet et helt menneske... sådan da...
Til dem, der ikke fik set denne milepæl i dansk TV-underholdning, kan jeg sige, at afsnittet bliver genudsendt på Zulu på lørdag kl. 23:25 - lige efter "Ringenes Herre - Eventyret om ringen". Så kan man passende bruge det som en del af optakten til Falcons-Cowboys kl. 02:00, hvor Morten tager rekorden! :)
Fox Mulder