Gravatar

#181 Neranders 13 år siden

Skeloboy (179) skrev:
Neranders, har du fundet ud af noget?

Ja, og filmz' julefrokost bliver desværre ikke til for mit vedkommende. :(
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#182 Skeloboy 13 år siden

#181 - træls...troede ellers lige vi skulle diskutere Ghibli hele aftenen...

Men husk nu, at det er vigtigt at kunne koble af og til. Det nytter simpelthen ikke noget at blive stresset over sine studier. Måske sætte det hele mere i system, så du giver dig tid til at tage fri.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#183 Neranders 13 år siden

Skeloboy (182) skrev:
#181 - træls...troede ellers lige vi skulle diskutere Ghibli hele aftenen...

Det ville have været herligt med sådan en samtale, men den må vi gemme til en anden gang. Det er mest kun Miyazakis film jeg har set og så et par enkelte andre Ghibli. :)

Skeloboy (182) skrev:
Men husk nu, at det er vigtigt at kunne koble af og til. Det nytter simpelthen ikke noget at blive stresset over sine studier. Måske sætte det hele mere i system, så du giver dig tid til at tage fri.

Det er lige præcis derfor, jeg melder fra. Jeg har så meget at se til for tiden, at jeg bliver nød til at melde afbud til aftaler for at kunne få stresset af.
"That's rough, buddy."
Gravatar

#184 Skeloboy 13 år siden

#183 - men det tror jeg nu ikke hjælper. Det er jo ikke stressende at skulle tage til julefrokost, så om det bliver derhjemme eller tager til julefrokost...det kan da være ligemeget ;)

Neranders (183) skrev:
Det er mest kun Miyazakis film jeg har set og så et par enkelte andre Ghibli. :)

Jamen...så sæt i gang! Sådan her skal det se ud ;)
Gravatar

#185 davenport 13 år siden

Kan du få dem lørdag?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#186 Skeloboy 13 år siden

#185 - ja, det kan jeg godt.
Gravatar

#187 Neranders 13 år siden

Jeg kan modstå alt, bortset fra fristelser! Jeg sætter penge til overførsel i aften.

Elwood og GI Jones, hvis tilfældet er, at I er i bil, kan I have mig med fra Vejle og sætte mig af der igen om søndagen?
"That's rough, buddy."
Gravatar

#188 wimmie 13 år siden

Sådan! :D

Jeg skulle i øvrigt sige fra Cyberzed (Stefan) at han ville prøve om han kunne dukke op hen på aftenen (han havde planer tidligere på dagen). Jeg skriver at han skal huske film til pakkeleg ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#189 Kruse 13 år siden

#187: Lækkert at høre! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#190 Collateral 13 år siden

Neranders (187) skrev:
Jeg kan modstå alt, bortset fra fristelser! Jeg sætter penge til overførsel i aften.

*Jubel*
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: