#44 - det hedder lægge billet ind. Lægge er den aktive form, og det gælder også, når det er billedsprog
Da jeg skulle skrive det seneste indlæg kom jeg i tanke om et gammelt ordsprog fra folkeskolen, noget med at lægge kom sig af bevægelse og ligge kom sig af en stillestående handling. Men så blev jeg alligevel i tvivl lige pludselig. Det er sikkert den flaske vin jeg har gang i. :-(
Always blame the booze! :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Vejle/Børkop er nok lige til den gode side med omvej, men hvis du kan komme til Kolding /Fredericia så kan vi nok finde ud af noget, ska dog lige ha fundet ud af hvor fyldt bilen bliver inden jeg lægger hovedet på blokken
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#41 Collateral 13 år siden
Har du plads til flere (Vejle/Børkop)?
#42 gi-jones 13 år siden
#43 Neranders 13 år siden
Jeg vil også gerne med fra Vejle, hvis det kan lade sig gøre.
"That's rough, buddy."
#44 Bony 13 år siden
EDIT: "Lægge" ser da åndsvagt ud, men hedder det ikke dét? Nu bliver jeg pludselig i tvivl efter jeg skrev "ligge" tidligere. Hjælp en stavegnu! :-/
#45 Skeloboy 13 år siden
#46 Bony 13 år siden
Da jeg skulle skrive det seneste indlæg kom jeg i tanke om et gammelt ordsprog fra folkeskolen, noget med at lægge kom sig af bevægelse og ligge kom sig af en stillestående handling. Men så blev jeg alligevel i tvivl lige pludselig. Det er sikkert den flaske vin jeg har gang i. :-(
Always blame the booze! :-)
#47 Skeloboy 13 år siden
#48 HelmerJ 13 år siden
#49 Patriarch 13 år siden
#50 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"