Hvem - udover Skelo ville stå for maden? Og hvad kom vi frem til mht. den endelige menu?
Jeg kan godt stå for at lave æblesnask til æbleflæsk hvis folk gerne vil have det.... bare jeg slipper for selv at spise det. Men nu har jeg jo købt den smarteste æbleskræller, så nu har jeg ikke noget imod at lave det ;) Jeg kan nok godt generelt være med til at lave lidt mad-halløj (alt efter hvordan jeg har det om 3 uger) - bare der er nogen der gider at stå for det primære samt at stille borde og stole op sammen med Hr. Husbond.
Helmer> Hvor mange borde+ stole kunne du skaffe? Som sagt har vi vist 12 stole og ét bord, men de stænger der skal holde ekstra plader til bordet er i stykker, så der kan nok kun sidde 7-8 omkring det.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg skal bare vide hvor mange der skal bruges, der er rigeligt at tage af. Stolene er ikke super gode at sidde på i lang tid, men hellere det end vi alle skal stå op... eller deles om de resterende.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Jeg skal bare vide hvor mange der skal bruges, der er rigeligt at tage af. Stolene er ikke super gode at sidde på i lang tid, men hellere det end vi alle skal stå op... eller deles om de resterende.
Stoledans! :p
Men vi må lige finde ud af det når folk tilmelder sig - men så længe du kan skaffe nok (dvs. ca. 8-10 stole og 2 borde - alt efter bordenes længde), så er det vist fint :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#71 One-Eyed Willy 13 år siden
og har også heddet The-Clever-Wulff
#72 Skeloboy 13 år siden
Collateral
Bony
Tiany
Kruse
Skeloboy
Nicki52
GI-Jones
One-Eyed-Willy
Meldt til:
Davenport
HelmerJ
Neranders
Movie1000
Wimmie
Stanleys_Odyssey
Elwood
#73 wimmie 13 år siden
Jeg kan godt stå for at lave æblesnask til æbleflæsk hvis folk gerne vil have det.... bare jeg slipper for selv at spise det. Men nu har jeg jo købt den smarteste æbleskræller, så nu har jeg ikke noget imod at lave det ;)
Jeg kan nok godt generelt være med til at lave lidt mad-halløj (alt efter hvordan jeg har det om 3 uger) - bare der er nogen der gider at stå for det primære samt at stille borde og stole op sammen med Hr. Husbond.
Helmer> Hvor mange borde+ stole kunne du skaffe?
Som sagt har vi vist 12 stole og ét bord, men de stænger der skal holde ekstra plader til bordet er i stykker, så der kan nok kun sidde 7-8 omkring det.
#74 Kruse 13 år siden
#75 Skeloboy 13 år siden
#76 HelmerJ 13 år siden
Jeg skal bare vide hvor mange der skal bruges, der er rigeligt at tage af.
Stolene er ikke super gode at sidde på i lang tid, men hellere det end vi alle skal stå op... eller deles om de resterende.
#77 wimmie 13 år siden
Stoledans! :p
Men vi må lige finde ud af det når folk tilmelder sig - men så længe du kan skaffe nok (dvs. ca. 8-10 stole og 2 borde - alt efter bordenes længde), så er det vist fint :D
#78 Bony 13 år siden
#79 evermind 13 år siden
Count me in, fellas! :D
#80 wimmie 13 år siden
Yaaaaay!
Glæder mig til JP2 Vs. JP3-føljetonen :D