3 forskellige udgivelser (2 og 4 disc'en i Europa, Australien og Sydamerika, 3 disc'en i USA, Japan og Korea), alle med Dolby Digital 5.1 EX og DTS 6.1 ES.
Desværre kommer en vigtig dokumentar til at mangle:
Unfortunately, we're very sorry to say that Ed Marsh's highly-anticipated, feature-length documentary on the making of the film, which was announced at Paramount and Fox's original press event for the DVD release, will NOT be included on any version
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
"HBO's First Look special on the making of the film (entitled Titanic: The Heart of the Ocean)" Plejer de HBO specials ikke at være noget røvslikkeri, eller er det bare mig? Hvis det er, virker det ikke som om der er meget at komme efter på 4-disc udgaven.
Det er ellers sørgeligt med den Ed Marsh ting. Det var ham der lavede bag-om tingen på The Abyss. Fantastisk ekstramateriale, der for mig var næsten ligeså spændende som filmen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#11 Tylerdurden 20 år siden
#12 filmz-Bruce 20 år siden
3 forskellige udgivelser (2 og 4 disc'en i Europa, Australien og Sydamerika, 3 disc'en i USA, Japan og Korea), alle med Dolby Digital 5.1 EX og DTS 6.1 ES.
Desværre kommer en vigtig dokumentar til at mangle:
Unfortunately, we're very sorry to say that Ed Marsh's highly-anticipated, feature-length documentary on the making of the film, which was announced at Paramount and Fox's original press event for the DVD release, will NOT be included on any version
#13 gi-jones 20 år siden
Plejer de HBO specials ikke at være noget røvslikkeri, eller er det bare mig? Hvis det er, virker det ikke som om der er meget at komme efter på 4-disc udgaven.
Det er ellers sørgeligt med den Ed Marsh ting. Det var ham der lavede bag-om tingen på The Abyss. Fantastisk ekstramateriale, der for mig var næsten ligeså spændende som filmen.
#14 filmz-Bruce 20 år siden
#15 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#16 ks 20 år siden