#10 Hvordan skulle han ellers få råd til alt det lækre grej, han ligger inde med ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#5 det er ikke et spil.. Det tager 5-10 min hver dag at glo lidt.. Det kun godt at være lidt tilbageholdende til de lette penge, da meget er snyd - men ikke alt er jo :)
Jeg har også været med i et "spil" hvor man bare skulle glo på reklamer. Det viste sig så at være et firma som prøvede at fusen på folk og de har vel snydt folk for millioner, heldigvis nåede jeg at tjene nogle penge på det da det stadigvæk var i opstartsfasen. En kammerat har ca. 20.000-25.000 dollars tilgode og det ser også ud til at nogle af pengene bliver udbetalt, efter at sagen nu har været undersøgt i ca. 2-3 år af blandt andet FBI og andre instanser.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#12 Nej det er et scam, som jeg skriver, der benytter sig af en pyramidespilslignende struktur. Du forsøgte så at omgå scammerens ToS ved ikke at lave dit referallink "clickable".
Jeg behøver vel ikke uddybe hvad det usle ved sådan nogle scams er?
#11 filmz-yoshimura 17 år siden
#12 filmz-div 17 år siden
Det tager 5-10 min hver dag at glo lidt..
Det kun godt at være lidt tilbageholdende til de lette penge, da meget er snyd - men ikke alt er jo :)
#13 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#14 filmz-div 17 år siden
Det har intet med et spil at gøre.....
#15 rasmusv 17 år siden
Jeg behøver vel ikke uddybe hvad det usle ved sådan nogle scams er?