210: Jeg kæmper også for mainstream-filmene (+ et par klassikere), så jeg synes, at du skulle tage at deltage. Du får jo heller ikke din politiker på taburetten som sofavælger! Kom i gang! :-)
Angående Rockysds' fejl: Du har ret. Jeg ser dog ikke et matematisk problem i det. Han har blot fået lidt mindre indflydelse, da han ikke har benyttet sig af sit ene minus. Det er nok en forglemmelse fra hans side, og jeg ser ingen grund til, at det skal ændres bagud nu.
Angående fejl i poll'en i øvrigt: Jeg er faktisk så nørdet, at hver gang en ny bruger (ny i poll-sammenhæng) stemmer første gang, så smider jeg lige (med mindre det er staff/admin.) hans og den forrige post gennem Excel for at se, om der er begynderfejl, snyd eller hærværk. Men når en ny deltager først én gang har stemt reglementeret, så stoler jeg altså på, at han gør det rigtigt fortsat. Jeg har endnu ikke fanget nogen nye deltagere i at snyde / lave fejl, men en af de andre brugere (e-male) har tidligere fanget adskillige, der forsøgte hærværk, har jeg set ved at "gå baglæns" i poll'en (jeg har ikke selv deltaget fra start).
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
#211 - Tænkte nok at det ikke havde den store betydning, men der er nok nogle der vil mene det modsatte, men så må de give lyd.
Jeg har skam posted en eller to gange helt i starten, men fandt hurtigt ud af, at det ville tage en krig og blev desuden også i pisse dårligt humør, da alle skæveksistenserne fik stemt "Gladiator" ud (de har et eller andet had over for den film, har jeg fundet ud af, hvorfor ved jeg ikke, men den er vel bare for populær og det går ikke altid her). Og her fornylig er der røget to favoritter mere, så jeg nøjes med at se på fra sidelinien, kan som sagt ikke gøre den store forskel og bare rolig, jeg stemmer ved ALLE valg :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Fejl fra min side, netop bare en simpel forglemmelse. Ville sikkert have taget point fra La Haine, så det kan jo i og for sig være ligegyldigt, da den er ude nu.
Hvis nogen mener, jeg skal lave rette fejlen og tilføje et ekstra minus (selvom det da er tvivlsomt, at nogen skulle, da det bare ville give mig mere indflydelse, og hvem skulle ønske det ;)), kan jeg da gøre det i min næste post, men jeg klarer mig nok uden. Det var jo ikke et plus jeg manglede ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#211 filmz-Whitetrash 17 år siden
Angående Rockysds' fejl: Du har ret. Jeg ser dog ikke et matematisk problem i det. Han har blot fået lidt mindre indflydelse, da han ikke har benyttet sig af sit ene minus. Det er nok en forglemmelse fra hans side, og jeg ser ingen grund til, at det skal ændres bagud nu.
Angående fejl i poll'en i øvrigt: Jeg er faktisk så nørdet, at hver gang en ny bruger (ny i poll-sammenhæng) stemmer første gang, så smider jeg lige (med mindre det er staff/admin.) hans og den forrige post gennem Excel for at se, om der er begynderfejl, snyd eller hærværk. Men når en ny deltager først én gang har stemt reglementeret, så stoler jeg altså på, at han gør det rigtigt fortsat. Jeg har endnu ikke fanget nogen nye deltagere i at snyde / lave fejl, men en af de andre brugere (e-male) har tidligere fanget adskillige, der forsøgte hærværk, har jeg set ved at "gå baglæns" i poll'en (jeg har ikke selv deltaget fra start).
#212 Åkepool 17 år siden
Jeg har skam posted en eller to gange helt i starten, men fandt hurtigt ud af, at det ville tage en krig og blev desuden også i pisse dårligt humør, da alle skæveksistenserne fik stemt "Gladiator" ud (de har et eller andet had over for den film, har jeg fundet ud af, hvorfor ved jeg ikke, men den er vel bare for populær og det går ikke altid her).
Og her fornylig er der røget to favoritter mere, så jeg nøjes med at se på fra sidelinien, kan som sagt ikke gøre den store forskel og bare rolig, jeg stemmer ved ALLE valg :)
#213 rockysds 17 år siden
Hvis nogen mener, jeg skal lave rette fejlen og tilføje et ekstra minus (selvom det da er tvivlsomt, at nogen skulle, da det bare ville give mig mere indflydelse, og hvem skulle ønske det ;)), kan jeg da gøre det i min næste post, men jeg klarer mig nok uden. Det var jo ikke et plus jeg manglede ;)
#214 Åkepool 17 år siden
Vi lader bare som ingenting :)