Jeg siger også god for denne tråd, men hvorfor alle de åbne pakker med bacon.... Spiser I ikke op!
Hvem kan sige sig fri fra en gryde "grønsags suppe" med 1kg bacon og 1kg store middags kødboller, jeg ved med sikkerhed det ikke er Mr. Baconport himself.
Opskriften er stort set rigtig, men du glemte, at der skal en halv liter fløde i, ellers smager det ikke rigtigt, og så mætter det heller ikke på samme måde..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det findes ganske enkelt ikke. Man kan ikke røge kød, og så bare kalde det Bacon. En Datsun bliver heller ikke til en Ferrari fordi man maler den rød, vel?
"468. You once owned an extremely large pig, fed entirely on beer slops. Unfortunately, the pig was far too drunk and aggressive to ever be caught and turned into tasty beer flavoured bacon as planned."
My kind ó man ! ;D
#11 Martindan 19 år siden
#12 HelmerJ 19 år siden
Hvem kan sige sig fri fra en gryde "grønsags suppe" med 1kg bacon og 1kg store middags kødboller, jeg ved med sikkerhed det ikke er Mr. Baconport himself.
Opskrift:
1kg bacon
1kg kødboller
1ds flåede tomat
2 store ds tomat koncentrat
1/2kg løg
1/2 selleri
PS. Forret 1kg stegte krebsehaler med hvidløg/peberrods ketchup.
PPS. Davenport du må rette opskriften hvis jeg husker forkert.
#13 Martindan 19 år siden
#14 davenport 19 år siden
#15 gi-jones 19 år siden
http://laplace.physics.ubc.ca/People/matt/Images/g...
#16 davenport 19 år siden
Vi har snakket om at fede sådan en op med noget godt foder, og så slagte den, og se om hele Sydamerika tager fejl...
#17 stefsims 19 år siden
#18 davenport 19 år siden
En Datsun bliver heller ikke til en Ferrari fordi man maler den rød, vel?
#19 stefsims 19 år siden
Bacon Collection
God ide i punkt 468!!!
#20 davenport 19 år siden
My kind ó man ! ;D