Gravatar

#11 filmz-Is 17 år siden

Okay... Jeg var meget tilfreds med Batman Begins, som er efter min mening den bedste superhelte-film indtil videre. Har dog ikke fået set Iron Man endnu, og skal helt klart også se The Incredible Hulk, men jeg tror ikke at de overgår Batman Begins.
Men derimod synes jeg, at The Dark Knight ser meget lovende ud, og jeg har en tror faktisk at den kommer til at overgå Begins.
Jeg har bare sådan en fornemmelse :-)
Gravatar

#12 The Insider 17 år siden

#11, ja, Begins var ganske glimrende, men jeg kan nævne en håndfuld superhelte-film, jeg synes er bedre. Den første halvdel var simpelthen superb, men ligesom den første Spider-Man endte den i et vældigt og vældig traditionelt spektakel.
War. War never changes.
Gravatar

#13 Patriarch 17 år siden

Synes faktisk slutningen på Batman Begins er konge ringe :)

Alt for "stort"... Og hvem fanden fandt på at Gordon skulle køre Batmobilen og at slutkampen skulle filmes som macrofotografering?

:-/

Det var som om at de ikke turde tage konsekvensen af deres "realistiske" univers.

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#14 The Insider 17 år siden

#13, helt så forfærdelig, syntes jeg ikke, slutningen var - men den stod dog i skærende kontrast til den fantastiske beretning om Batmans tilblivelse og Bruce Waynes selvransagelse, som filmens første halvdel beskæftigede sig med.
War. War never changes.
Gravatar

#15 filmz-Is 17 år siden

Slutningen var ganske fin i Batman Begins, men selvfølgelig ikke filmens absolutte højdepunkt. Min egen favorit scene er uden tvivl Flagermus back up scenen der bliver efterfuldt af en intens og glimrende bilscene.

At Gordon skulle køre Batmobilen, synes jeg faktisk var rigtig fedt. Det jeg synes der er det eneste minus i Batman Begins er kampscenerne, såvel som slutkampen med Liam Neeson.
Og så er der jo også Scarecrow der kommer med en hest i Slutningen.
Hvad fanden var DET!
Gravatar

#16 filmz-gofferoffer 17 år siden

På et tidligere tidspunkt ser man jo en række betjente på heste ride ind i Narrows-bydelen. Det er vel ikke så sandsynligt, at Scarecrow havde overfaldet en af betjentene og taget den fra vedkommende (selvom en scene hvori det skete muligvis ville have kastet mere lys over det)?
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#17 filmz-Bwana 17 år siden

Den nye trailer kan ses her:
Medium 53MB
High 125MB
Best 212MB

Skriv ny kommentar: