Har set den 1 gang, men når jeg vil ind og se den igen står den også bare og loader, hvor kun lyden spiller. Mærkeligt?!
Men en fed trailer (dog med ringe kvalitet), glæder mig også til den i HD, men glæder mig endnu mere til filmen kommer. Sommeren kan ikke komme hurtigt nok.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Hehe jeg nu også spændt på de der 6 min. klip fra filmen af, det bliver satme svært og lade være med at se det, men nu har jeg også læst resumet så det er ikke stor spoiler for mig.
Den må vel også blive optaget med en mobil på et tidspunkt hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Den glæder jeg mig også til at se, også selvom jeg også har læst resumeet.... Men det bliver lidt svært at optage den, da det er et imax bio og det bliver kun vist på cirka 20 bio i amerika...
#16 Hehe bare sæt Billy Crystal til det, han klarede det jo så godt i hans Oscar Intro 8-)
Er det egentlig ikke lidt sjovt, vi fordømmer pirat kopiering og download film, men så snart nogen har lavet en pirated optagelse af en ventet trailer er vi hel fine med det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 Guts 18 år siden
Har set den 1 gang, men når jeg vil ind og se den igen står den også bare og loader, hvor kun lyden spiller. Mærkeligt?!
Men en fed trailer (dog med ringe kvalitet), glæder mig også til den i HD, men glæder mig endnu mere til filmen kommer. Sommeren kan ikke komme hurtigt nok.
#12 elwood 18 år siden
Er ret overbevist om det var det som vi så i traileren.
Gordon ser også ret badass ud i sit nye Outfit, da de står og snakker om The Jokester.
For satan jeg glæder mig, ligesom alle andre vil sige efter de har set den trailer hehe.
The Laugh er jeg også fuldt ud til freds med, dejlig creppy.
Men ja for dælen HD vers. nu! så vi kan lave frame by frame analyse hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 Syndrome 18 år siden
#14 elwood 18 år siden
Den må vel også blive optaget med en mobil på et tidspunkt hehe.
#15 filmz-DocDoom 18 år siden
#16 cansi 18 år siden
Den glæder jeg mig også til at se, også selvom jeg også har læst resumeet....
Men det bliver lidt svært at optage den, da det er et imax bio og det bliver kun vist på cirka 20 bio i amerika...
#17 elwood 18 år siden
Er det egentlig ikke lidt sjovt, vi fordømmer pirat kopiering og download film, men så snart nogen har lavet en pirated optagelse af en ventet trailer er vi hel fine med det 8-)
#18 kill the bills 18 år siden
#19 filmz-DocDoom 18 år siden