jaja alle har jo ret til hver deres mening, men jeg fik mine forventninger opfyldt, hvis man havde forventet sig en super god historie og en oscar-værdige præstationer, vil man selvfølgelig blive skuffet. Men jeg synes den var god, tog mig selv i konstant at sidde med et lille smil på munden, men det kan da godt være jeg har pubertetshumor, tiltrods for at jeg er i 20erne og hader american pie film.
Vil citere anmeldelsen fra empire (5/6), som jeg synes passer utrolig godt på filmen: The script may have rubbery legs, but the action is rock-hard. The surprise is the lightness of touch: treat as a comedy for best results.
#11, jeg tror ingen går ind og ser "Transformers" med forventningen om at se en 'super god historie' eller 'oscar-værdige præstationer', men hvorfor er det kun, hvis man har superhøje forventninger, at man kan blive skuffet?
#12 jeg siger heller ikke at man ikke kan blive skuffet hvis man ingen forventninger har. Men det lyder bare til flere af de første kommentarer går på at de synes skuespillet er elendigt. Jeg synes heller ikke skuespiller præstationerne er super gode i transformers, men jeg synes stadig det er en udemærket film, tiltrods for dette. Men som sagt alle har ret til deres mening, det ville sgu være en kedelig verden hvis vi alle var enige :D Jeg synes den var god og fik det jeg forventede, dig og NayZe havde forventet noget andet og blev skuffet, sådan kan det jo gå, ikke alle har samme film smag
#14, helt sikker tiany, helt enig mht. det med meningerne. Min ven, som jeg havde slæbt ind, følte sig også godt underholdt, og kan sagtens se det. Jeg tænker bare, at det er ofte, man får at vide, at det er fordi, man forventede en ny Citizen Kane, at man blev skuffet over sådan en slags film, og så høje var mine forventninger altså slet ikke :-)
#11 tiany 17 år siden
Vil citere anmeldelsen fra empire (5/6), som jeg synes passer utrolig godt på filmen: The script may have rubbery legs, but the action is rock-hard. The surprise is the lightness of touch: treat as a comedy for best results.
#12 The Insider 17 år siden
#13 elwood 17 år siden
Btw gad vide hvor lang tid der går før Fanatiske Fans begynder at angribe The Hoover Dam, for at afslører dens virkelige formål 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 tiany 17 år siden
Men som sagt alle har ret til deres mening, det ville sgu være en kedelig verden hvis vi alle var enige :D
Jeg synes den var god og fik det jeg forventede, dig og NayZe havde forventet noget andet og blev skuffet, sådan kan det jo gå, ikke alle har samme film smag
#15 The Insider 17 år siden
#16 dyg 17 år siden
#17 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 filmz-Kadann 17 år siden
http://www.rottentomatoes.com/m/transformers_the_m...