Synes det grimmeste er, at Ekstra Bladet lige pointerer under billedet af ham som 14årig, at hans ansigt allerede dengang var begyndt at blive deform..
Fordi det kunne vi nemlig ikke selv se ud fra billedet....
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg forbander denne dag, at jeg skulle komme forbi denne tråd. Jeg forbander mere mig selv, at der var nogle af de links jeg klikkede på. Afskyeligt, perverst, usandsynligt ulækkert og forfærdeligt, at der findes eksemplarer af menneskeheden, som synker til et niveau under kakerlakker.
Føj for helvede. Havde Dr. Mengele blot fået lov at more sig med ligeså perverse mennesker, så havde der været balance i forfærdelighederne og Auschwitz havde haft et formål :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg sigter ikke til de brugere, som linker herinde. Der er et godt ordsprog, som siger
"Don't shoot me, I'm only the pianoplayer"
og det er ikke budbringerne jeg hentyder til, men de medvirkende.
Jeg kan kun stå ved, hvad jeg allerede har sagt. De er så perverse, at de er ligeså syge som omtalte Dr. Mengele og derfor sikkert kunne hygge sig med hinanden. Det er SYGT!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Hehe ja denne tråd er nok ikke for de sarteste sjæle :), jeg er dog stadig for sart til at se et af linkene herinde fra, efter hvad man har hørt om det :D .. jep, 2 girls :´|
#31 filmz-mrhands 18 år siden
#32 filmz-DocDoom 17 år siden
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article3734...
"hans nu afdøde mor var Jehovas Vidne, hvilket betyder at han nægter en operation, der kræver blodtransfusion"
Nej, når det nu ikke skæmmer mere end dét, så må man sgu stå fast på sine principper.
#33 filmz-mrhands 17 år siden
#34 icetea 17 år siden
#35 HonoDelLoce 17 år siden
Synes det grimmeste er, at Ekstra Bladet lige pointerer under billedet af ham som 14årig, at hans ansigt allerede dengang var begyndt at blive deform..
Fordi det kunne vi nemlig ikke selv se ud fra billedet....
#36 evermind 17 år siden
It's called puberty! ;)
#37 filmz-Bruce 17 år siden
Føj for helvede. Havde Dr. Mengele blot fået lov at more sig med ligeså perverse mennesker, så havde der været balance i forfærdelighederne og Auschwitz havde haft et formål :(
#38 filmz-DocDoom 17 år siden
Er det de brugere, der har kastet en morsom bemærkning af sig om træmanden?
Eller er det de to småsultne, afsporede kvinder, der linkes til?
I begge tilfælde vil jeg synes at det skitserede lejr-ophold er en lige lovlig voldsom straf.
#39 filmz-Bruce 17 år siden
Jeg sigter ikke til de brugere, som linker herinde. Der er et godt ordsprog, som siger
"Don't shoot me, I'm only the pianoplayer"
og det er ikke budbringerne jeg hentyder til, men de medvirkende.
Jeg kan kun stå ved, hvad jeg allerede har sagt. De er så perverse, at de er ligeså syge som omtalte Dr. Mengele og derfor sikkert kunne hygge sig med hinanden. Det er SYGT!
#40 icetea 17 år siden