Gravatar

#11 filmz-Bruce 16 år siden

#10 Har lige læst, at Kris Deering fra AVSForum har set den og siger, at billedkvaliteten er lidt bedre end den almindelige udgave. Lyden er TrueHD på HD-DVD.

4/5 i Billed
4.5/5 i Lyd

Spændende at se, hvorledes Blu-ray udgaven klarer sig. Med 192 minutter og et TrueHD spor, er der mulighed for, at dette kan være en af de udgaver, hvor Blu-ray er bedst. Men reelt er de nok ens.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 ks 16 år siden

bruce: Ja, beklager. Mener naturligvis den originale Kingdom of Heaven. Jeg har endnu ikke fået taget mig sammen til at købe/se den nyklippede udgave.

Men det kommer nok på et tidspunkt. Jeg var slemt skuffet over den originale, samtidig med, at jeg ikke er den store tilhænger af "lange" film. Derfor har jeg ikke helt fået afsat tiden eller pengene endnu.
Gravatar

#13 filmz-Bruce 16 år siden

#9 Den originale var utroligt springende i sin fortælling, hvilket, når man ser DC'eren, vil forstå grunden til.
Man havde bl.a. klippet hele fortællingen om den lille prins ud af historien, hvilket fik dronningen til at fremstå som en mærkelig bifigur. Det politiske spil og intrigerne i DC'eren blev også klippet godt ned og man forstod slet ikke Blooms baggrund som ingeniør og den tjans han fik af kongen til at passe på Jerusalem. Da jeg så den originale første gang var jeg særdeles skuffet. Jeg ville ikke kalde den horribel, men efter at have set DC'eren, så kan man godt forsvare at kalde den det


#12 Du burde satse alligevel :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15 wiseguy 16 år siden

Det lyder sku som guf i mine ører. Jeg synes jo faktisk at den oprindelige bio-version var ganske underholdende. Måske lige bortset fra Orlando, var det da et helt fantastisk cast og jeg husker da også filmen som værende visuelt imponerende.
DC'en er fluks forudbestilt hos Axel.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#16 gi-jones 16 år siden

Jeg hører til blandt dem der godt kunne lide den originale version. Den var god, storladen underholdning omend uden dybden af fx. KoH, men helt oppe og ringe sammen med Gladiator. Jeg glæder mig som et lille barn til den her udvidede udgave. Ryger helt klart hjem på min Blu-baby hylde.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17 evermind 16 år siden

#13
Tak for info. Ja, det lyder faktisk ikke videre heldigt. Så vil jeg bare være glad for, at jeg først fik set den, da DC-udgaven kom. Jeg kan nu heller ikke forstå, at det var nødvendigt at klippe så meget ud til biografudgaven, for noget af det, der slog mig ved DC var det fornuftige pace og hvordan den slet ikke virkede for lang, selv om spilletiden til at begynde med afskrækkede mig lidt.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: