Gravatar

#91 filmz-vassago 17 år siden

Jeg turde slet ikke købe spillere fra dagens pulje, det er alt for usikkert, alle kan reelt gå videre, selv Rumænien, hvis de andre hold bare spiller uafgjort.

Thierry Henry er i øvrigt bænket af Domenech, og Viera er også fortsat ude...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#92 filmz-sanjo 17 år siden

Ret irriterende at stillingen ikke bliver opdateret hver dag. Indtil videre har mine spillere vundet deres kampe, og to eller tre af dem har scoret.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#93 filmz-vassago 17 år siden

Mere irriterende, at man ikke kan skifte spillere endnu - havde man f.eks købt Thierry eller Viera, så kunne det måske være fedt, at man kunne skifte en reserve ind - i stedet for at få minus 100 point. Det kan man tilsyneladende først efter at alle hold har været i aktion.
Gravatar

#94 filmz-jonasgr 17 år siden

#91 Men omvendt tager man ikke nogle chancer så er mulighederne for at ligge højt også lille.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#95 filmz-vassago 17 år siden

Nej, pointen er vel netop ikke at tage nogle chancer? Min taktik er at få nogle sikre point nu - og så måske tage en chance eller to når man kommer videre hen. Når transfervinduet kommer, kan jeg så skifte dem ud som jeg ikke længere tror på - og skulle så gerne have et pointmæssigt råderum til at tage netop et par chancer...

Det har man jo ikke hvis man bare skyder fra hoften, allerede fra start :)

Så jeg har "bare" købt spillere fra grupper, hvis hold nærmest skal være uheldige for ikke at blive enten 1'er eller 2'er i puljen.
Gravatar

#96 Åkepool 17 år siden

#90 - Ved godt han højst sandsynligt ikke starter inde, men det var nu også baseret på, at jeg regner med at han får de sidste 20 min. :)

Han er en af mine gamle favoritter og er en af dem, jeg har tget med hjertet, hvilket jeg er god til og hvilket er grund til at jeg sjældent vinder sådan noget her.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#97 Åkepool 17 år siden

Og hold da helt kæft en skodkamp (Frankrig-Rumænien), der tabte jeg lige penge på de Franske klovne, øv! :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#98 filmz-sanjo 17 år siden

Ja tabte også på den lorte kamp.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#99 filmz-vassago 17 år siden

hehe, jeg havde også spillet:

Rumænien - Frankrig: 2
Holland - Italien: X

Nu ender det sikkert med at Italien vinder deres kamp :)
Gravatar

#100 filmz-jonasgr 17 år siden

Ja de vandt i hvert fald sangduellen. Hollænderne er vist ikke de store sangfugle.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: