Sørg for at læse alt igennem mens du installerer, fordi Daemon Tools installerer nogle ting ved siden af, som der ikke er behov for.
Deamon tools laver et virtuelt cd/dvd-drev, hvor du kan benytte bl.a. ISO-filer og en ISO-fil er et "billede" af en cd/dvd, altså en direkte kopi af indholdet, som det ville se ud, hvis det lå på en skive.
Jo jo ;) Det er ikke værre end jeg godt kan finde det via Google, jeg ved bare ikke hvad det er. Tror jeg venter til der kommer en PC kyndig i mit hjem, så jeg ikke fucker noget op! Jeg VIDSTE at det ikke var så nemt som jeg troede. (Jeg har Jyllands laveste tålmod!!!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
JEG VIL HA DE I ANDRE HAR, DAMN IT!!!! HVORFOR SKAL JEG ALTID STÅ I HJØRNET, OG GLO MENS LIVETS MOTORVEJ SUSER FORBI, OG SPRØJTER DAGENS VANDPYTTER OP AF MIT I FORVEJEN VÅDE TØJ???
#28 - Du springer jo heller ikke ud fra en klippe bare fordi de andre gør det, medmindre du selvfølgelig er en Lemming. Ellers meget poetisk Davenport. Men hvorfor var det at du ville have Ubuntu? Driller dit Windows dig..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Nej det lød bare fedt og nemt, og så lød det også som om det var hurtigere. Bare prøve noget nyt og anderledes.. Men sådan skal det ikke være. Jeg kravler tilbage i hulen, og forsøger at tænde ild med mine pinde!
#21 filmz-Kadann 16 år siden
Det er et ISO-image, så du skal bruge et brænderprogram til at lave en CD. :)
#22 DarkLight 16 år siden
#23 davenport 16 år siden
Som sagt, nørd på level 1. Jeg aner ikke hvad nogen af jer siger...
Er ISO ikke en certificering?
;)
#24 filmz-Kadann 16 år siden
Detdér google er din ven. ;)
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/download.php?mode=...
Sørg for at læse alt igennem mens du installerer, fordi Daemon Tools installerer nogle ting ved siden af, som der ikke er behov for.
Deamon tools laver et virtuelt cd/dvd-drev, hvor du kan benytte bl.a. ISO-filer og en ISO-fil er et "billede" af en cd/dvd, altså en direkte kopi af indholdet, som det ville se ud, hvis det lå på en skive.
#25 davenport 16 år siden
Det er ikke værre end jeg godt kan finde det via Google, jeg ved bare ikke hvad det er.
Tror jeg venter til der kommer en PC kyndig i mit hjem, så jeg ikke fucker noget op!
Jeg VIDSTE at det ikke var så nemt som jeg troede.
(Jeg har Jyllands laveste tålmod!!!)
#26 filmz-Kadann 16 år siden
Det er såmænd nemt nok, du kan bare bestille et CD-sæt, så får du skiverne tilsendt og behøver ikke at brænde dem selv. ;)
#27 DarkLight 16 år siden
#28 davenport 16 år siden
HVORFOR SKAL JEG ALTID STÅ I HJØRNET, OG GLO MENS LIVETS MOTORVEJ SUSER FORBI, OG SPRØJTER DAGENS VANDPYTTER OP AF MIT I FORVEJEN VÅDE TØJ???
#29 Bony 16 år siden
#30 davenport 16 år siden
Bare prøve noget nyt og anderledes..
Men sådan skal det ikke være. Jeg kravler tilbage i hulen, og forsøger at tænde ild med mine pinde!