Gravatar

#11 Thomsen 15 år siden

Jeg vil bare lige sige tusind, tusind tak til alle dem, der foreløbigt har udfyldt mit lille spørgeskema. :-)

Jeg bør måske lige også understrege, at det selvfølgelig er fuldstændigt anonymt, hvis det skulle holde nogen tilbage.

Som nævnt er jeg også meget interesseret i at høre fra dem, der ikke rigtigt bryder sig om horror.

Stoffer--> Selvfølgelig. Det skal bruges som materiale til en mundtlig eksamen. Jeg er for en tid vendt tilbage til studiet for at gøre de par fag, jeg mangler færdig.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#12 Skeloboy 15 år siden

Thomsen (11) skrev:
Som nævnt er jeg også meget interesseret i at høre fra dem, der ikke rigtigt bryder sig om horror.

#11 - jeg har svaret overvejende negativt om horror til de fleste af dem, så det er da hvertfald en :)
Gravatar

#13 Thomsen 15 år siden

Det lyder godt! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14 NightHawk 15 år siden

Så har jeg også svaret. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#15 tiany 15 år siden

done :)
Valar morghulis
Gravatar

#16 Benway 15 år siden

Jep! :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#17 Kruse 15 år siden

Udfyldt!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#18 stoffer 15 år siden

#11 - Så vil jeg da ønske held og lykke!
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#19 HelmerJ 15 år siden

Så var der også lige en fra mig
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#20 HonoDelLoce 15 år siden

Også udfyldt herfra ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: