Jeg vil bare lige sige tusind, tusind tak til alle dem, der foreløbigt har udfyldt mit lille spørgeskema. :-)
Jeg bør måske lige også understrege, at det selvfølgelig er fuldstændigt anonymt, hvis det skulle holde nogen tilbage.
Som nævnt er jeg også meget interesseret i at høre fra dem, der ikke rigtigt bryder sig om horror.
Stoffer--> Selvfølgelig. Det skal bruges som materiale til en mundtlig eksamen. Jeg er for en tid vendt tilbage til studiet for at gøre de par fag, jeg mangler færdig.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#11 Thomsen 15 år siden
Jeg bør måske lige også understrege, at det selvfølgelig er fuldstændigt anonymt, hvis det skulle holde nogen tilbage.
Som nævnt er jeg også meget interesseret i at høre fra dem, der ikke rigtigt bryder sig om horror.
Stoffer--> Selvfølgelig. Det skal bruges som materiale til en mundtlig eksamen. Jeg er for en tid vendt tilbage til studiet for at gøre de par fag, jeg mangler færdig.
#12 Skeloboy 15 år siden
#11 - jeg har svaret overvejende negativt om horror til de fleste af dem, så det er da hvertfald en :)
#13 Thomsen 15 år siden
#14 NightHawk 15 år siden
#15 tiany 15 år siden
#16 Benway 15 år siden
#17 Kruse 15 år siden
#18 stoffer 15 år siden
#19 HelmerJ 15 år siden
#20 HonoDelLoce 15 år siden