Jeg har ikke modtaget BD-udgaven endnu, som vist blev sendt samtidig som din HD DVD, men jeg har modtaget en anden film der blev sendt et par dage efter "300". Men mon ikke den er på trapperne?
Jeg var også helt oppe at køre, da jeg opdagede kuverten fra Pacific i går efter jobbet. Selvom det selvfølgelig er rart at modtage andre film, så var jeg virkelig i humør til overpumpede mænd der råber "SPAAARTAAA" og slagter folk til højre og venstre. :)
Sidder og er helt paf over at Michael Rasmussen er ude af Tour de France. Hvor gad jeg godt have alle oplysningerne i denne sag. Kan slet ikke finde rundt i den mere. Men dette betyder at jeg ikke skal lede efter et fjernsyn på lørdag og søndag for at se etaperne.
#11 filmz-Bruce 17 år siden
#12 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg har ikke modtaget BD-udgaven endnu, som vist blev sendt samtidig som din HD DVD, men jeg har modtaget en anden film der blev sendt et par dage efter "300". Men mon ikke den er på trapperne?
#13 Corgan 17 år siden
#12:
Det håber jeg da. Jeg kunne godt bruge til no-brainer-action i aften... men den er sikkert ikke ankommet endnu.
#14 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg var også helt oppe at køre, da jeg opdagede kuverten fra Pacific i går efter jobbet. Selvom det selvfølgelig er rart at modtage andre film, så var jeg virkelig i humør til overpumpede mænd der råber "SPAAARTAAA" og slagter folk til højre og venstre. :)
#15 DarkLight 17 år siden
#16 aknot 17 år siden
#17 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 filmz-Aras 17 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#19 Scherlund 17 år siden
#20 Bates 17 år siden