"What it's gonna be like when we hit that canyon. With her bleeding." "What're you jaw-jackin' about? Girl's not cut." "No. She's not."
Kan godt huske Bamse i det hvide rum. Lejlighed kunne man vel ikke kalde det. Det mindede mere om en tom hospitalsstue. Aske var med og en kvinde i mariehøne kostume som hed Pernille. Jeg kan huske at Aske viste Bamse hvordan man går igennem væggen, og da Bamse skulle prøve bankede han selvfølgelig bare ind i væggen. Jeg mener dog det tilsidst virkede med den fantastisk optimistiske sætning "Min mor siger jeg godt må gå igennem væggen". Tror at grunden til det ikke virkede var, at han sagde "Aske's mor siger...."
#12 Pudsigt! Det var netop det afsnit, som jeg kunne huske! Kan sagtens erindre hvordan den stakkels tykke Bamse smadrede kraniet mod væggen gang på gang. Se, det var underholdning... eller?
#13 Yup... andre jeg har snakket med husker også dette... jeg tænker lidt over, om det mon var et trick han har gentaget nogle gange, siden man kan huske det. Jeg husker egentlig den serie som rimelig syret... men sådan var det jo den gang... Poul og Nulle var sq heller ikke for normale :)
#11 Michael Andersen 21 år siden
#12 filmz-Mifan 21 år siden
"What're you jaw-jackin' about? Girl's not cut."
"No. She's not."
Kan godt huske Bamse i det hvide rum. Lejlighed kunne man vel ikke kalde det. Det mindede mere om en tom hospitalsstue. Aske var med og en kvinde i mariehøne kostume som hed Pernille. Jeg kan huske at Aske viste Bamse hvordan man går igennem væggen, og da Bamse skulle prøve bankede han selvfølgelig bare ind i væggen. Jeg mener dog det tilsidst virkede med den fantastisk optimistiske sætning "Min mor siger jeg godt må gå igennem væggen". Tror at grunden til det ikke virkede var, at han sagde "Aske's mor siger...."
#13 Ikari 21 år siden
Se, det var underholdning... eller?
#14 filmz-Mifan 21 år siden
Jeg husker egentlig den serie som rimelig syret... men sådan var det jo den gang... Poul og Nulle var sq heller ikke for normale :)
#15 davenport 21 år siden
Ja, Bamse var total syret i starten. Min fars kusine er faktisk rekvisitør på Bamse, og de støvler han har på er ortopædiske og koster omk. 60000,-
#16 filmz-Mifan 21 år siden
#17 davenport 21 år siden
#18 21 år siden
Vi kom til at snakke om det i går til en fest, og de fleste kunne huske rummet, men var det hvidt, lyserødt eller blåt?
#19 Kalle Ferm 21 år siden
#20 Ivse 21 år siden