#10: Og jeg har ladet mig fortælle, at det skulle være mildt sagt besværligt at afspille den, da den er kodet, så man ikke kan afspille den uden for USA (og da ens computer sandsynligvis er sat op til, at man befinder sig i Danmark, såh ...). Der er dog løsninger, men det er, som sagt, besværligt. Har en kammerat, der flåede sig skaldet i frustration over det, men flot ser det da ud, når det lykkes at få skidtet til at spille :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11: Jeg skal måske lige pointere, at der ikke er tale om, at det blot er en R1-udgivelse (jeg er jo ikke komplet idiot), så man kan afspille den, hvis man har kodefri afspiller eller er i besiddelse af dvd-genie eller andet software. Næ nej, så nemt er det skam ikke.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det er godt at høre så meget input, man bliver jo en del klogere for hver gang :) anede f.eks ikke engang at der var kommet HD transfer dvd'er, men der står ikke noget om, at det kunne ske at være det + at det kun er Ultimate edition ;-)
#14 i følge sælgeren, så er der Metal case med, så jeg skulle forhåbentlig gerne være dækket ind der også :-) auktionen slutter først kl 2 i nat.. men satser på at jeg er den eneste der vil bruge penge på sådan noget.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
metal cover er vist så meget sagt, det er en bøjet metal plade som dækker amaray boxen ligesom de hospitals kjoler man ser på amerikansk TV dækker røven.
Men det ser OK ud når den står på hylden :)
#12 du skulle vel ikke have nogle links ? Jeg kan overhovedet ikke finde filmens fil på disken...
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
#16 Ja, og så er de fleste eksemplarer oven i købet lavet så genialt, at der sidder en nitte på indersiden af metal-casen, der fræser ens amaray op, når forsøger at vriste den ud af hylsteret. Mindre fedt :o(
#17 det lyder ligesom Extreme edition. Den er også samlet på dårlig måde at hjørnerne stikker langt ud. Jeg var også kommet til at lave en ridse i min Band Of Brothers boks pga af dem grrr! Du ved godt man kan få en pap version af metal coveret tilsendt ikke ?
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
#11 filmz-yoshimura 21 år siden
#12 filmz-yoshimura 21 år siden
#13 filmz-vassago 21 år siden
#14 filt 21 år siden
#15 filmz-herskegut 21 år siden
i følge sælgeren, så er der Metal case med, så jeg skulle forhåbentlig gerne være dækket ind der også :-)
auktionen slutter først kl 2 i nat.. men satser på at jeg er den eneste der vil bruge penge på sådan noget.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#16 filmz-WSTE_M 21 år siden
Men det ser OK ud når den står på hylden :)
#12 du skulle vel ikke have nogle links ? Jeg kan overhovedet ikke finde filmens fil på disken...
descend on us all this day, and for evermore.
#17 filmz-yoshimura 21 år siden
#18 filmz-herskegut 21 år siden
#17 det lyder da egentlig lidt som noget lort.. må jeg erkende..
håber ikke det er tilfældet med den her.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#19 filmz-WSTE_M 21 år siden
Du ved godt man kan få en pap version af metal coveret tilsendt ikke ?
descend on us all this day, and for evermore.