Gravatar

#11 Ikari 22 år siden

Hun er måske ikke helt ferm på filmz.dk endnu.
Hun har jo kun skrevet i tråde vedr. Ringenes Herre, som hun sandsynligvis har valgt i boksen 'Populære film' ude i siden. Mit bud er, at hun ikke har opdaget forum-delen endnu og derfor ikke deltager i denne tråd.
Gravatar

#12 Captain Vallo 22 år siden

Tillad mig at gentage mig selv:

Jeg skulle måske have døbt tråden "Viggo er får lægger!!!!!!!!!" for at få væmlingerne på krogen.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#13 MadMartigan 22 år siden

Admin!

Har i tjekket om Arwen13 og Chísy13 har samme IP?

It's so fustrating
I'm your huckleberry...
Gravatar

#14 chandler75 22 år siden

Ja, det har vi tjekket - men eftersom vi har lovet ikke at give sådanne oplysninger videre til 3. part... :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#15 MadMartigan 22 år siden

Det var jeg nu heller ikke ude efter, troede bare det var en mulighed for at stoppe alle de LOTR tråde der vælter frem... That´s all :)
I'm your huckleberry...
Gravatar

#16 chandler75 22 år siden

I plejer jo at være meget gode til at sætte "dem" på plads :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#17 MadMartigan 22 år siden

Så kan de lære det!!!!!!!!!!!!!!
I'm your huckleberry...
Gravatar

#18 DarkLight 22 år siden

Ja, og hun har lige gjort det igen.
Hvor langt skal dette gå før nogen skride ind ?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#19 MikkelHJ 22 år siden

Ja, så sandelig.
Hvor længe skal der gå?
Skal der virkelig lig på bordet, før nogen gør noget?
Og børnene...
Er der ikke nogen, der tænker på børnene?!

Forvirret?
Følg med i næste afsnit af... Vallo og Chrísy13's eventyr
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#20 DarkLight 22 år siden

Personligt har jeg den mening at admins skal skrive ind, når brugeren begynder at blive til gene for andre brugere og fora'et generelt. Det synes jeg ikke er sket på filmz.dk.
Hvis jeg så sammenligner med andre sider synes jeg de admins er meget mere markante.

Kom så, sæt jer i respekt :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: