#10 Hun er måske ikke helt ferm på filmz.dk endnu. Hun har jo kun skrevet i tråde vedr. Ringenes Herre, som hun sandsynligvis har valgt i boksen 'Populære film' ude i siden. Mit bud er, at hun ikke har opdaget forum-delen endnu og derfor ikke deltager i denne tråd.
Ja, så sandelig. Hvor længe skal der gå? Skal der virkelig lig på bordet, før nogen gør noget? Og børnene... Er der ikke nogen, der tænker på børnene?!
Forvirret? Følg med i næste afsnit af... Vallo og Chrísy13's eventyr
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Personligt har jeg den mening at admins skal skrive ind, når brugeren begynder at blive til gene for andre brugere og fora'et generelt. Det synes jeg ikke er sket på filmz.dk. Hvis jeg så sammenligner med andre sider synes jeg de admins er meget mere markante.
Kom så, sæt jer i respekt :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#11 Ikari 22 år siden
Hun er måske ikke helt ferm på filmz.dk endnu.
Hun har jo kun skrevet i tråde vedr. Ringenes Herre, som hun sandsynligvis har valgt i boksen 'Populære film' ude i siden. Mit bud er, at hun ikke har opdaget forum-delen endnu og derfor ikke deltager i denne tråd.
#12 Captain Vallo 22 år siden
Jeg skulle måske have døbt tråden "Viggo er får lægger!!!!!!!!!" for at få væmlingerne på krogen.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#13 MadMartigan 22 år siden
Har i tjekket om Arwen13 og Chísy13 har samme IP?
It's so fustrating
#14 chandler75 22 år siden
#15 MadMartigan 22 år siden
#16 chandler75 22 år siden
#17 MadMartigan 22 år siden
#18 DarkLight 22 år siden
Hvor langt skal dette gå før nogen skride ind ?
#19 MikkelHJ 22 år siden
Hvor længe skal der gå?
Skal der virkelig lig på bordet, før nogen gør noget?
Og børnene...
Er der ikke nogen, der tænker på børnene?!
Forvirret?
Følg med i næste afsnit af... Vallo og Chrísy13's eventyr
#20 DarkLight 22 år siden
Hvis jeg så sammenligner med andre sider synes jeg de admins er meget mere markante.
Kom så, sæt jer i respekt :)