Og alt dette gør det ikke mindre pinligt at jeg endu ikke har fået set denne film... måske en ide til min Playstation 3 og HD TV (hvis jeg nogensinde får den købt) nu hvor Blueray har vundet krigen.
Van Helsing (fy)
Tjah det må jeg jo så give dig ret i.
Wolf (ok - men ser man nogensinde en varulv - ud over Nicholson med gule øjne? :-D)
Faktisk mener jeg at noget af det sidste man ser er Nicholson som varulv.
Dog Soldiers (havde hørt godt om den - men imo semi-elendig)
Tjah men være var det vidst heler ikke.
Teen Wolf (en sløv 80'er-komedie)
Og det er så nok den grimmeste og mindst uhyggelige varulv jeg nogensinde har set.
Harry Potter 3 (der er en varulve-minirolle)
Jeg holder fast på at varulven i Teen Wolf var grimmest men denne her er tæt på.
Jeg får så småt en ide til en afstemning... grimmeste film varulv nogensinde?
Mest cool varulv nogensinde var egentlig en vampyr i varulve-skikkelse. Det er i Bram Stoker'S Dracula, da Dracula første gang bider Lucy ude i parken.
Jeg kan desværre kun finde et billede af varulven fra Dracula som actionfigur.
#21 filmz-Liou 17 år siden
Og alt dette gør det ikke mindre pinligt at jeg endu ikke har fået set denne film... måske en ide til min Playstation 3 og HD TV (hvis jeg nogensinde får den købt) nu hvor Blueray har vundet krigen.
Tjah det må jeg jo så give dig ret i.
Faktisk mener jeg at noget af det sidste man ser er Nicholson som varulv.
Tjah men være var det vidst heler ikke.
Og det er så nok den grimmeste og mindst uhyggelige varulv jeg nogensinde har set.
Jeg holder fast på at varulven i Teen Wolf var grimmest men denne her er tæt på.
Jeg får så småt en ide til en afstemning... grimmeste film varulv nogensinde?
#22 filmz-DocDoom 17 år siden
http://www.folketinget.dk/billeder/foto/eljego.jpg
#23 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#24 filmz-DocDoom 17 år siden
#25 filmz-Liou 17 år siden
Det kan jeg jo ikke udtale mig om da jeg ikke har set filmen men hvis det overgår Teen Wolf er det slemt.
#26 filmz-DocDoom 17 år siden