1: Matrix, Neo vs Smith i undergrunden. 2: Heat, shoot out i gaden. 3: T2, "It's a damn minigun" Arnold vs LAPD. 4: Matrix, lobby scene. 5: Saving Privat Ryan, d-day. 6: Aliens, "They cut the light". 7: Predator, "CONTACT!!!" 8: Terminator, "Ill be back" Arnold indtager politistation. 9: Collateral, Disco scene. 10: First blood, Alt efter John er sluppet ud i skoven :)
10: First blood, Alt efter John er sluppet ud i skoven :)
Jeg husker hele flugten og motorcykelturen og springet fra klippevæggen som værende ret medrivende og fede. Så den i biografen og det var totalt spændende. I dag er det ol' school and I love it:) Men også enig i at selve skovscenerne er fede.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Jeg er ikke uenig i, at disse scener er fremragende, men det overrasker mig lidt, at I ikke fremhæver sekvensen, hvor han går amok på politistationen, da de vil til at barbere ham, og hvor han giver dem alle tæsk. Det er da et af filmens højdepunkter, og så er det også her tema-nummeret for første gang høres for fuld udblæsning (med horn og det hele) på lydsporet. Et klassisk film-øjeblik.
Jeg genså faktisk filmen idag, og den action-scene synes jeg også er den bedste fra filmen. Man får virkelig medfølelse med karakteren efter betjentenes svinske behandling, og det virker simpelthen så befriende til sidst. Og så bliver scenen jo også efterfulgt af en herlig biljagt. :)
#91 Batsy 14 år siden
#92 Moog 14 år siden
2: Heat, shoot out i gaden.
3: T2, "It's a damn minigun" Arnold vs LAPD.
4: Matrix, lobby scene.
5: Saving Privat Ryan, d-day.
6: Aliens, "They cut the light".
7: Predator, "CONTACT!!!"
8: Terminator, "Ill be back" Arnold indtager politistation.
9: Collateral, Disco scene.
#93 Hr. Nielsen 14 år siden
#94 filmkorn.dk 14 år siden
Scenen, hvor holdet af diplomater bliver angrebet i Bogotas gader er super intens, og sindssygt godt klippet. Ford laver flere af sine egne stunts.
Vises vist nok stadigvæk af CIA, når de træner nye rekrutter.
#95 Babo Rises 14 år siden
#96 elwood 14 år siden
CIA Director You see men this is who you must be, you must be Harrison Ford!
The recruits almost Hypnotised We want to be Harrison Ford
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#97 filmkorn.dk 14 år siden
He he :)
#98 BN 14 år siden
Jeg er ikke uenig i, at disse scener er fremragende, men det overrasker mig lidt, at I ikke fremhæver sekvensen, hvor han går amok på politistationen, da de vil til at barbere ham, og hvor han giver dem alle tæsk. Det er da et af filmens højdepunkter, og så er det også her tema-nummeret for første gang høres for fuld udblæsning (med horn og det hele) på lydsporet. Et klassisk film-øjeblik.
#99 Hr. Nielsen 14 år siden
Tænkte faktisk den med ind i det, men det fremgik nok ikke.
#100 IK 14 år siden
Jeg genså faktisk filmen idag, og den action-scene synes jeg også er den bedste fra filmen. Man får virkelig medfølelse med karakteren efter betjentenes svinske behandling, og det virker simpelthen så befriende til sidst. Og så bliver scenen jo også efterfulgt af en herlig biljagt. :)