Profondo Rosso Night of the Hunter Brazil Reservoir Dogs Heavenly Creatures Opera The Third Man 12 Angry Men Cannibal Holocaust Quest for Fire
2001 ASO Close Encounters OT3K Yojimbo Suspiria Texas Chain Saw Massacre Hell in the Pacific Clerks Dog Day Afternoon Night of the Living Dead Apocalypse Now
Barry Lyndon Dr. Strangelove Blazing Saddles The Day The Earth Stood Still Forbidden Planet Rear Window Tenebre This is Spinal Tap RHPS Chungking Express
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
This is Spinal Tap Brazil Blade Runner The Lord of the Rings (Trilogy) Star Wars (Org. Trilogy) Se7en Mulholland Drive Goodfellas Cast Away The Big Lebowski Alien
Aliens Heat Braveheart Fear and Loathing in Las Vegas Back to the Future 1+2 Monty Python and the Holy Grail The Matrix Jurassic Park Donnie Darko The Shawshank Redemption
The Thin Red Line Pulp Fiction A Clockwork Orange The Abyss 2001 Hero Die Hard The Ninth Gate Der Untergang Walk the Line
Aliens Quadrilogy Batman Begins Blinkende Lygter Boondock Saints, The Braveheart Corpse Bride Day of the Jackal, The Die Hard Quadrilogy Dr. Strangelove Enemy Mine Fifth Element, The Fight Club Indiana Jones and the Last Crusade Highlander Kill Bill vol. 1 + 2 Last Boy Scout, The Leon Liar, Liar Naboerne (1966) One flew over the coocoos nest Prestige, The Reservoir Dogs Ringenes Herre (triologi)- Limited Edition Se7en Simpsons Movie, The Sin City Star Wars Trilogy Superman - The Movie West World X-Men 2
Ja så fik jeg samlet en list over min top 30.. Rækkefølgen har ingen betydning. Synes det var svært, der findes mange gode film på de andre lister og der er da også en del film jeg ikke har set endnu.
1. Blade Runner 2. 12 monkeys 3. Akira 4. Terminator 2 5. Usual Suspects, The 6. Reservoir Dogs 7. American History X 8. Boondock Saints, the 9. Donnie Darko 10. Heat 11. Matrix ( Kun første film) 12. Leon 13. The fifth element 14. Se7en 15. Shawshank Redemption, the 16. Fight Club 17. City of God 18. Pans Labyrinth 19. The inside Man 20. The Departed 21. The Lord of the Rings (trilogy) 22. Dum og Dummere 23. One flew over the coocoos nest 24. Enemy at the gates 25. Marta 26. Blade 27. De blodrøde floder 28. Taxi (Kun den første) 29. Alien 30. Snatch
#91 dyg 16 år siden
Profondo Rosso
Night of the Hunter
Brazil
Reservoir Dogs
Heavenly Creatures
Opera
The Third Man
12 Angry Men
Cannibal Holocaust
Quest for Fire
2001 ASO
Close Encounters OT3K
Yojimbo
Suspiria
Texas Chain Saw Massacre
Hell in the Pacific
Clerks
Dog Day Afternoon
Night of the Living Dead
Apocalypse Now
Barry Lyndon
Dr. Strangelove
Blazing Saddles
The Day The Earth Stood Still
Forbidden Planet
Rear Window
Tenebre
This is Spinal Tap
RHPS
Chungking Express
#92 filmz-Aras 16 år siden
Er nu lidt spændt på resultatet af det her.. Der er jo så mange forskellige film..
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#93 BN 16 år siden
Også jeg!
#94 chronaden 16 år siden
This is Spinal Tap
Brazil
Blade Runner
The Lord of the Rings (Trilogy)
Star Wars (Org. Trilogy)
Se7en
Mulholland Drive
Goodfellas
Cast Away
The Big Lebowski
Alien
Aliens
Heat
Braveheart
Fear and Loathing in Las Vegas
Back to the Future 1+2
Monty Python and the Holy Grail
The Matrix
Jurassic Park
Donnie Darko
The Shawshank Redemption
The Thin Red Line
Pulp Fiction
A Clockwork Orange
The Abyss
2001
Hero
Die Hard
The Ninth Gate
Der Untergang
Walk the Line
#95 BN 16 år siden
Ja. Men det ser ud til at du klarede den. ... Medmindre du græder bitre tårer lige nu over en række film du ikke fik med på listen. ;-)
#96 chronaden 16 år siden
sq altid nogen man glemmer, man kan nu ik lige komme på en pt. :P
#97 Petrescu 16 år siden
Batman Begins
Blinkende Lygter
Boondock Saints, The
Braveheart
Corpse Bride
Day of the Jackal, The
Die Hard Quadrilogy
Dr. Strangelove
Enemy Mine
Fifth Element, The
Fight Club
Indiana Jones and the Last Crusade
Highlander
Kill Bill vol. 1 + 2
Last Boy Scout, The
Leon
Liar, Liar
Naboerne (1966)
One flew over the coocoos nest
Prestige, The
Reservoir Dogs
Ringenes Herre (triologi)- Limited Edition
Se7en
Simpsons Movie, The
Sin City
Star Wars Trilogy
Superman - The Movie
West World
X-Men 2
#98 filmz-Mr.Pink 16 år siden
Rækkefølgen har ingen betydning.
Synes det var svært, der findes mange gode film på de andre lister og der er da også en del film jeg ikke har set endnu.
1. Blade Runner
2. 12 monkeys
3. Akira
4. Terminator 2
5. Usual Suspects, The
6. Reservoir Dogs
7. American History X
8. Boondock Saints, the
9. Donnie Darko
10. Heat
11. Matrix ( Kun første film)
12. Leon