Please, vil I ikke godt give mig en "børnevenlig" video hvor et dyr får skåret halsen over? Så skal jeg nok lade være med at sammenligne alt og alle med Reservoir Dogs, Godfather, Scarface osv. ;)
PS. Videoen må IKKE være dyremishandling. Det skal være professionelt hvor dyret er dødt.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Jeg mener da jeg flere gange har set sådan noget i TV - henvend dig evt til DR, de vil sikkert gerne hjælpe, de er jo indbegrebet af public service...
Forstår dog ikke helt hvorfor du skal bruge det. Vil tro at selve slagtningen ikke har så meget med landbruget at gøre, ordnes det ikke normalt på seperate slagterier?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#11 elwood 18 år siden
Hmm men ja fremlæggelse omkring landbrug og så vise en slagtning for små børn forekommer mig også lidt pudsigt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 filmz-Scarface 18 år siden
Find den lige for mig, da jeg ikke kan selv...
#13 davenport 18 år siden
#14 filmz-Scarface 18 år siden
Please, vil I ikke godt give mig en "børnevenlig" video hvor et dyr får skåret halsen over? Så skal jeg nok lade være med at sammenligne alt og alle med Reservoir Dogs, Godfather, Scarface osv. ;)
PS. Videoen må IKKE være dyremishandling. Det skal være professionelt hvor dyret er dødt.
#15 lagoni 18 år siden
Forstår dog ikke helt hvorfor du skal bruge det. Vil tro at selve slagtningen ikke har så meget med landbruget at gøre, ordnes det ikke normalt på seperate slagterier?
#16 dolphinfriendly 18 år siden
#17 filmz-Annabel 18 år siden
#18 Razzia 18 år siden