Man kan vist roligt sige, at det lyder forskelligt, og det er rigtigt nok, at de fleste begyndere spiller på nylonstrenge, men det er lidt at gøre sig selv en bjørnetjeneste at gå uden om stålstrengene. Det er bedre at få hård hud på fingrene ved at spille på stålstrenge og så derefter kaste sig over nylonstrengene end at lære at spille på nylon og derefter "starte forfra" med en stålstrenget, fordi man ikke kan holde ud at holde på skidtet.
Efter min mening lyder det også bedre med stålstrenge (det klinger mere og længere) til det meste af det, man som regel sidder og fyrer af (akkordrundgange om lejrbålet), med mindre man da ligefrem skal spille flamenco ;-)
Men som med så meget andet handler det selvfølgelig om smag og behag (og jeg har en af hver, som bare står og samler støv, hvis det skulle have interesse).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#15: Ja, rart at vide, at folk trods alt også har andre interesser end film ;-) (selv om det jo er det, vi er her for)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 filmz-yoshimura 21 år siden
Efter min mening lyder det også bedre med stålstrenge (det klinger mere og længere) til det meste af det, man som regel sidder og fyrer af (akkordrundgange om lejrbålet), med mindre man da ligefrem skal spille flamenco ;-)
Men som med så meget andet handler det selvfølgelig om smag og behag (og jeg har en af hver, som bare står og samler støv, hvis det skulle have interesse).
#12 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#13 Spanner 21 år siden
Hersegade 7C
4000 Roskilde
Tlf.: 46 32 42 02
Hjemmeside
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#14 filmz-TomViolence 21 år siden
#15 gi-jones 21 år siden
#16 filmz-yoshimura 21 år siden
#17 filmz-TomViolence 21 år siden