#15 Det re faktisk også det samme her. Jeg mener dog også jeg har set noget lignende flere steder, men synes bare at det er alt for dyrt.
#18 Rart med nogle der kan gøre det selv :) Min far kunne nok også, men jeg tror sq ikke at han gider.
Og det nytter jo heller ikke noget at købe et møbel i Ikea når man selv skal samle det. I kan prøve at forestille jer Homer i afsnittet hvor han skal samle en grill.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Well, det jeg har i tankerne, er ikke voldsomt svært at lave, da det bare er en variant af billedet davenport postede, blot med mere plads. For mit vedkommende, skal både tv'et og en evt. center lidt højere op, da det sikkert ikke er super-praktisk at centeren er i gulvhøjde, når man har et sofabord imellem.
Problemet er bare, at jeg er helt umulig til det med værktøj, men heldigvis er min far ikke helt afvisende overfor idéen. :)
Jeg har et IKEA-møbel i hjemmebiffen, og det er faktisk rigtig udmærket - det er større, end det ser ud på billedet. Jeg har cd-afspiller, dvd-afspiller, HD-afspiller, effektforstærker og HDMI-switch stående inde i "hullet", og receiveren står ovenpå sammen med en lampe og et billede.
Jeg har selv modellen i "sortbrun".
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#24 - Jeg har også kigget lidt på det, kan jeg ikke få dig til at give mig et par mål? Hvor meget plads er der "inde i den"? Altså, hvor store komponenter kan man have stående. Jeg ender nok med en Onkyo 605 receiver, der er 17.5cm høj, men den kræver noget luft omkring sig, da den bliver halv varm.
De fleste borde jeg har fundet indtil nu, er ikke rigtigt store nok til den :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Men det er bare ikke højt nok til hvad f.eks. jeg selv godt kunne tænke mig.. 35 over jorden kun? Så skulle det lige være hvis man samtidigt fik smidt fjernsynet op på væggen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#25 Jeg kan godt give dig nogle mål på den, men jeg er i Stockholm et par dage endnu, så det må vente lidt. Et gæt er dog, er den er 20 cm indeni.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#27 - Oki, det er måske lige lidt for lidt, ville gerne have ca. 10cm luft over receiveren. Jeg regner med at tage rundt til forskellige møbelhandlere i næste weekend, for at kigge lidt på mulighederne.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#21 filmz-jonasgr 17 år siden
#18 Rart med nogle der kan gøre det selv :) Min far kunne nok også, men jeg tror sq ikke at han gider.
Og det nytter jo heller ikke noget at købe et møbel i Ikea når man selv skal samle det. I kan prøve at forestille jer Homer i afsnittet hvor han skal samle en grill.
'Cause I'm evil"
#22 filmz-Kadann 17 år siden
Well, det jeg har i tankerne, er ikke voldsomt svært at lave, da det bare er en variant af billedet davenport postede, blot med mere plads. For mit vedkommende, skal både tv'et og en evt. center lidt højere op, da det sikkert ikke er super-praktisk at centeren er i gulvhøjde, når man har et sofabord imellem.
Problemet er bare, at jeg er helt umulig til det med værktøj, men heldigvis er min far ikke helt afvisende overfor idéen. :)
#23 elwood 17 år siden
Og at samle sådan en er 10 gange værre end Ikea møbler, det er nærmest som om de ikke VIL samles 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#24 filmz-yoshimura 17 år siden
Jeg har selv modellen i "sortbrun".
#25 dyg 17 år siden
De fleste borde jeg har fundet indtil nu, er ikke rigtigt store nok til den :(
#26 HonoDelLoce 17 år siden
Det der er rent idé-mæssigt meget godt..
Men det er bare ikke højt nok til hvad f.eks. jeg selv godt kunne tænke mig.. 35 over jorden kun? Så skulle det lige være hvis man samtidigt fik smidt fjernsynet op på væggen..
#27 filmz-yoshimura 17 år siden
#28 filmz-DocDoom 17 år siden
Det sagde jeg også i går! Hahahahahahahahahahahahaaaaaaa!!!!
#29 dyg 17 år siden
#30 filmz-bullettooth 17 år siden
http://www.biograf-stole.dk/