#30 Jep... Har købt både Pianist og Troy igennem dem og de er meget seriøse.. dog skal man via mail bekræfte ordren hvilket ikke fremgår så tydeligt, hvilket gav mig en længere ventetid på pianisten..
Fragten er rimeligt fair i forhold til at de bliver sendt fra korea, og de nedskriver værdien på varen hvilket har gjort at jeg er sluppet for told ved begge!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#24, hvad snakker du om? Det var ikke mig der arrangerede hele tyveriet, bare så jeg kunne få nogle flere gratis DVD'er og nogle federe udgaver af mine gamle DVD'er... eller, øh... *ahem* nårh nej, det var jo heller ikke det, der blev antydet ;-)
#25, jeg er faktisk ikke helt sikker. Samlingen står stadigvæk hos de gamle, og jeg var stadigvæk på højskolen da tyveriet fandt sted, så jeg er ikke sikker på forsikringsforholdene. Men jeg vil prøve at undersøge sagen.
#31 dolphinfriendly 20 år siden
You've got my utterly geeky respect :)!!!!
#32 filmz-Munk 20 år siden
Jep... Har købt både Pianist og Troy igennem dem og de er meget seriøse.. dog skal man via mail bekræfte ordren hvilket ikke fremgår så tydeligt, hvilket gav mig en længere ventetid på pianisten..
Fragten er rimeligt fair i forhold til at de bliver sendt fra korea, og de nedskriver værdien på varen hvilket har gjort at jeg er sluppet for told ved begge!
- Steve Carell
#33 cyberzed 20 år siden
Fik selv Nr. 47
#34 dyg 20 år siden
#35 SpielbergFreak 20 år siden
Det kunne være ligeså fedt at have nummer 2000.....:-)
#36 cyberzed 20 år siden
#37 The Insider 20 år siden
#25, jeg er faktisk ikke helt sikker. Samlingen står stadigvæk hos de gamle, og jeg var stadigvæk på højskolen da tyveriet fandt sted, så jeg er ikke sikker på forsikringsforholdene. Men jeg vil prøve at undersøge sagen.
#38 SpielbergFreak 20 år siden
#39 The Insider 20 år siden
#40 filt 20 år siden